נתניה חילצה תיקו מאופס (0:0) מול מכבי תל אביב

משחק בינוני בצבע אפור ומשעמם של מכבי תל אביב, מול משחק הגנתי ושליטה של מכבי נתניה, הסתיים בנקודה נוספת לצהובים - שחורים ואכזבה לצהובים.

0
299
בתמונה: שחקני נתניה, בניצוחו של רן קוז'וך חוגגים את העפלת הקבוצה לחצי גמר גביע המדינה. צילום ניר אנשר - נתניה אונליין (ksn)
צילום ניר אנשר - נתניה און ליין (ksn)

משחק בינוני בצבע אפור ומשעמם של מכבי תל אביב, מול משחק הגנתי ושליטה של מכבי נתניה, הסתיים בנקודה נוספת לצהובים – שחורים ואכזבה לצהובים.

לא כך קיוו שחקני מכבי תל אביב להרשים את בעלי הקבוצה, מיץ' גולדהר המבקר בימים אלה בישראל. הצהובים בניצוחו של המאמן אייטור קראנקה, רשמו פעם נוספת משחק מאכזב. נתניה רושמת משחק שני חיובי ברציפות במסגרת הפלייאוף העליון.

המשחק עצמו נפתח בסערה עם שער בטווח 32 השניות הראשונות של דן ביטון.  החגיגה של קשר מכבי ת"א נעצרה. השופט שניר לוי קיבל איתות ממערכת ה-VAR. ג'ורג'ה יובאנוביץ' ביצע עבירה בתחילת המהלך והשער נפסל בצדק.

דווקא הפעולה התל אביבית, הכניסה אדרנלין למכבי נתניה, ששלטה במהלך כל המחצית הראשונה במשחק. במחצית השנייה התעוררה תל אביב ואף הגיעה למצבים שסיכנו את שער נתניה. אולם, חדות לא הייתה שם.

בנתניה נערכים לקראת חצי גמר גביע המדינה מול מ.ס אשדוד. למשחק הזה ינקזו היהלומים את מרב המאמצים. האשדודים, הממוקמים במקום חמישי, יפגשו את נתניה הממוקמת במקום שישי. בנתניה מאמינים, שיפתיעו את האשדודים – כיוון שגישת המשחק הנתנייתית שונה לחלוטין כשמדובר בגביע המדינה.