פבלובה – קינוח שיעשה לכם רק טוב

4
1094
פבלובה - מתכון לפבלובה

פבלובה הוא קינוח עשוי ממרנג. אפשר להגיש פבלובה כמנה אישית או כמנה אחת גדולה, ענקית ומפתה, לחלק כפות הגשה ופשוט לחלוק… אישית, אני אוהב את הפבלובה שלי קרנצ'ית מבחוץ ועם מרקם מרשמלו בפנים… בכל מצב, תרגישו חופשי לקשט את המנה עם פירות טריים – החל מתותים, דרך פירות יער ועד דובדבנים.

מתכון פבלובה 

מרכיבים:
4 חלבונים (הלבן)
כפית קורנפלור
כפית חומץ בן יין לבן
250 גרם אבקת סוכר
קורט מלח
כפית תמצית וניל

לציפוי:
200 גרם פירות יער או 200 גרם תותים
4 כפות אבקת סוכר
500 מ"ל שמנת מתוקה

שלבי הכנה:
מחממים תנור על חום של 140-150 מעלות. מציירים על נייר אפיה עיגול בגודל הפבלובה הרצוי. מהלך זה יעזור לכם בהמשך לעיצוב המנה – אישית או משפחתית. הופכים את נייר האפייה ומניחים על מגש האפייה.

מקציפים את החלבונים והמלח עד קבלת קצף רך. מוסיפים את אבקת הסוכר, ממשיכים להקציף עד קצף יציב נוקשה. מוסיפים את החומץ, הקורנפלור, וכן תמצית וניל בתנועות קיפול עדינות – עד איחוד חומרים. יוצקים את המרנג אל המעגל שציירנו. בעזרת כף מעצבים את הצורה הגלילית ויוצרים בחלק העליון מעין מכתש/ שקע במרכז הפבלובה כדי למלא בהמשך בכל טוב.

אופים במשך כשעה. מכבים את התנור ומשאירים חצי שעה נוספת בתנור מכובה. לאחר מכן מצננים לחלוטין על השיש.

בינתיים, מנצלים את הזמן ומקציפים את השמנת המתוקה לקצף יציב. מכניסים למקרר עד השימוש. נכניס חלק מהתותים ופירות היער למעבד מזון – ביחד עם אבקת הסוכר, עד שנקבל רוטב. עם התותים או הדובדבנים או פירות היער ששמרנו בצד נקשט בסוף.

את הקצפת ניצוק מעל הפבלובה, נקשט עם רוטב התותים ונפזר רבעי תותים ופירות יער לסיום. והנה, קינוח פבלובה קלאסי, מתוק, עשיר בפירות טריים ובעיקר טעים.

מתכונים נוספים העשויים לעניין את קוראי נתניה מבשלת: 

עוגת טורט רכה וגבוהה במיוחד – מתכון

עוגת שוקולד קלאסית מושלמת לימי הולדת – מתכון

עוגת שיש ביתית עשירה במיוחד

עוגת גזר כיפית – מתכון ביתי

חברות וחברים יקרים, אתם יותר ממוזמנים לשתף אותי בחוויות שלכם כאן, באתר נתניה און ליין – ksn, בבלוג שלי נתניה מבשלת עם סער אהרוני  בא לכם להתכתב? אני זמין גם בוואצאפ 052-5808729

אהבתם את המתכון? מוזמנים לפרגן באמצעות שיתוף בפייס…

4 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן