מתחזקת: ז'רקו גרבוביץ' ואיבן ווקביץ' חתמו בנתניה

1
156
מאמן מכבי נתניה שלומי דורה. צילום אליאב אוזן
מאמן מכבי נתניה שלומי דורה. צילום אליאב אוזן

מכסת הרכש הזר במכבי נתניה הגיעה לסיומה, לאחר שיו"ר הקבוצה דורון אוסידון החתים הבוקר שני ששחקני רכש ממונטנגרו המצטרפים אל השחקנים  הזרים שכבר חתמו ונמצאים בקבוצה: רומאריו פירס, מילאן סמיליאניץ' ומאנדריי מישצ'נקו. השניים, כך על-פי מקורביו של מאמן הקבוצה, שלומי דורה, אמורים לייצב את המערך ההתקפי – זאת לאחר שנתניה איבדה לחצי השנה הקרובה את ערן לוי ודיא סבע

הקשר זרקו גרבוביץ' והחלוץ איוון ווקוביץ' המשתייכים שניהם לנבחרת הצעירה של מונטנגרו, הצטרפו ביום שני לשורותיה של הקבוצה המקומית, מכבי נתניה. ווקוביץ' בן ה-28 ששימש בעברו כקפטן הנבחרת הצעירה של מונטנגרו מגיע לנתניה לאחר ששיחק בקבוצות כמו היידוק ספליט ופודגוריקה ממונטנגרו בה כבש בעונות 2009-2010 ו-2010-2011 לא פחות מ- 39 שערים ב- 60 משחקים! אחד מהשערים המעניינים שכבש ווקוביץ' היה במסגרת הסיבוב השלישי בליגה האירופאית נגד אינטר מילאן האיטלקית.

הקשר המוכשר זרקו גרבוביץ' מגיע לנתניה גם כן ממונטנגרו וידוע בעיקר בשל היותו קשר העושה משחק, בעל טכניקה גבוה מאוד שיכול לשחק גם באגפים. גרבוביץ' נבחן לפני כחודשים בקבוצת ולנסיה הצעירה מספרד ובעונה שעברה שיחק בקבוצת מוגרו אליה הושאל מקבוצת טוונטה ההולנדית.

לתא כתבי נתניה און ליין – ksn נמסר, כי השניים חתמו על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת והם עתידים לערוך את משחק הבכורה שלהם ביום שלישי, מול בית"ר ירושלים, באצטדיון הצהוב בנתניה. במכבי נתניה רוצים לקוות, כי השניים יביאו לידי ביטוי את אותן יכולות מרשימות שהציגו במשחקי הנבחרת ובכלל בקבוצות אליהן השתייכו.

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן