מכבי נתניה (שוב) הפסידה לקבוצת הפועל תל אביב

תסכול בחדר ההלבשה של היהלומים: פעם שלישית העונה שהקבוצה מפסידה לאדומים מתל אביב. בנתניה טרם מימשו את האופציה של המאמן אטוולד.

0
318
רותם קלר מכבי נתניה
רותם קלר. צילום ניר אנשר

תסכול בחדר ההלבשה של היהלומים: פעם שלישית העונה שהקבוצה מפסידה לאדומים מתל אביב. בנתניה טרם מימשו את האופציה של המאמן אטוולד.

הפועל תל אביב (שוב פעם) עשתה סביבו על מכבי נתניה. במפגש שהתקיים במוצאי שבת, אירחה מכבי נתניה את האדומים. למרות הרצון של המארחת לנצח, פעם נוספת העונה נרשם הפסד. הפעם בתוצאה 1:0 לטובת חניכיו של ניר קלינגר.

אין זה סוד, שהאדומים מתקשים מאוד העונה במשחקי הבית בבלומפילד. לעומת זאת, במשחקי חוץ, צברה הקבוצה עד כה 23 נקודות. הפועל תל אביב, שעברה מהפכה שלמה בסגל בחודש ינואר, הגיעה למשחק במטרה אחת: לצבור שלוש נקודות.

קלינגר, אשר מודע היטב לחולשות של נתניה, עיבה משמעותית את מרכז השדה. התוצאה הישירה: הרבה יותר התקפות מעבר לטובת האדומים. מנגד, הרבה יותר מאמץ קבוצתי בנתניה במערך ההגנה.

הראשון לסכן את שער נתניה היה עומרי אלטמן, שהחמיץ פנדל במחצית הראשונה. אלטמן שלח בעיטה חלשה. מנגד, שוער נתניה, רז כרמי, הגיב נכון והדף את הכדור.

את השער לזכות הפועל תל אביב הבקיע המגן בן ביטון. בדקה 55 שלח ביטון טיל קרקע אוויר וקבע 1:0 לאדומים. עבור ביטון מדובר בסימה למסיבה: מדובר בשער בכורה העונה.

נתניה, שפתחה את המשחק בשליטה כמעט מלאה בכדור, לא השכילה ולא הצליחה למנף את המומנטום. אט-אט היתרון הטקטי של האדומים בלט. פעם נוספת שהחלק הקדמי של נתניה לא ממש סיכן את האדומים. גם החילופים שביצע המאמן ריימונד אטוולד הגיעו מאוחר מדי.

בעניין אטוולד, שכמעט פעמיים בשבוע נשאל לגבי עתידו המקצועי, הפעם ענה המאמן כי אינו דן בעניין. כשנשאל לגבי היערכות הקבוצה לעונה הבאה, ענה כי כל עוד לא מומשה האופציה שלו, אין לו מה לדון לגבי ההיערכות.

במכבי נתניה שיחקו. רז כרמי, כארם ג'אבר, אלמוג כהן, קליאן ואן דר קאפ (רוי קורין, 85). רותם קלר (קוואן פרייטר, 85). עומרי גנדלמן, יובל שדה (אביב אברהם, 56), גבי קניקובסקי, לאמק בנדה (אבובקאר דומביה, 75). חן עזרא, פרננד גורי

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן