מצעד הפרוטות בנתניה: יום ההתרמה השנתי של איל"ן היום

בעקבות משבר הקורונה, לא יתאפשר לתלמידי בתי הספר להתרים מדלת לדלת. מצעד הפרוטות, יום ההתרמה השנתי של איל"ן בנתניה, יבוצע באמצעות פייבוקס

0
249

בעקבות משבר הקורונה, לא יתאפשר לתלמידי בתי הספר להתרים מדלת לדלת. מצעד הפרוטות, יום ההתרמה השנתי של איל"ן, יבוצע באמצעות פייבוקס

היום, יום שני, ה-19 במרץ 2021 , מתקיים "מצעד הפרוטות"- יום ההתרמה השנתי של עמותת איל"ן. בעקבות משבר הקורונה, לא יתאפשר לתלמידי בתי הספר להתרים מדלת לדלת, אלא יפיצו קישור לתרומה להוריהם, קרובי משפחה, מכרים וחברים.

לקראת פתיחת מבצע ההתרמה נערך מפגש בלשכת ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר, יחד עם יו"ר הנהלת סניף איל"ן בנתניה, יוסי לוי. במהלכו נתנה ראש העיר את ברכת הדרך לפתיחת מבצע ההתרמה. פיירברג-איכר ציינה את חשיבות התרומה דווקא בתקופת הקורונה למען אנשים הזקוקים לתמיכת החברה, היום יותר מתמיד.

מאז הקמתה לפני כ-70 שנים, מטפלת עמותת איל"ן באלפי ילדים ובוגרים עם מוגבלויות פיזיות שונות. העמותה מעניקה להם מעטפת תמיכה ושיקום באמצעות מרכזי שיקום ותעסוקה. זאת לצד מרכזי ספורט, מעונות מגורים, מפעל מוגן ומגוון פרויקטים שיקומיים המסייעים בשילוב בקהילה.

לצד פעילויות שיקום ורווחה נרחבות, מקיימת העמותה גם פעילויות העשרה. בנוסף לפעולות חברה, תרבות וספורט לאנשים עם מוגבלויות פיזיות בכל הגילאים ומכל המגזרים בישראל.

בשנת 2020 החלה איל"ן ביישום תכנית אסטרטגית חדשה. מטרתה: לספק מעטפת תמיכה וסיוע לאוכלוסיית המשתקמים הבוגרים מעל גיל 21, המסיימים את לימודיהם בבתי הספר. במסגרת זו, העמותה מתכננת בשנים הקרובות להקצות חלק גדול ממשאביה, לבניית מרכז יום נוסף. מרכז זה ייועד לאנשים עם מוגבלויות פיזיות קשות אשר אינם יכולים להשתלב בתעסוקה רגילה. כמו כן, החלה איל"ן בפיתוח ויישום של מיזמים חדשים כגון מועדונים חברתיים, טיולים משותפים ומיזמים בתחום הספורט. בנוסף, איל"ן תמקד מאמץ בנושא שילוב אנשים עם מוגבלות בתעסוקה.
לתרומות:
אתר איל"ן: www.ilan-israel.co.il

אפליקציית PayBox,  טל': 035248141

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן