מכבי נתניה נערכת לחיזוקים; תוכניות הרכש תקועות

על רקע תוצאת התיקו במשחק מול הפועל תל-אביב, הערכות הן כי חיזוק מכבי נתניה יתבצע רק אחרי שהארטהרץ, ברקו, אשכנזי ואוחנה יעזבו.

0
462
בתמונה: עומרי גאנדלמן - מכבי נתניה מבקיע שער במהלך המשחק מול הפועל תל אביב (1.1)
עומרי גאנדלמן מבקיע. צילום ניר אנשר

מכבי נתניה סיימה את המשחק האחרון לשנת 2022 בתוצאת תיקו 1:1 מול הפועל תל אביב. זהו משחק הליגה השלישי ברציפות בו נתניה לא מנצחת. עד כדי כך המצב לא מזהיר, שאפשר לומר כי הנקודה במשחק האחרון – היא כמעט נקודת אור. הנקודה היחידה מתוך תשע נקודות פוטנציאליות מאז חודשו המשחקים. את השער לזכות נתניה הבקיע עומרי גאנדלמן. נתניה עצמה שיחקה בהרכב חסר. למרות הביקורת הרבה מצד אוהדים רבים, מאות הגיעו לצפות ולעודד את הקבוצה המקומית.

בתוך כך במכבי נתניה נערכים לחלון העברות של ינואר. חלון העברות ייפתח ביום שלישי. בהנהלת נתניה מכוונים על שני זרים חדשים ולפחות עוד שני ישראלים. אלא, שאליה וקוץ בה. ארבעת שחקני נתניה שקיבלו את ההודעה כי הם משוחררים, טרם מצאו קבוצה. עבור נתניה זהו עניין תקציבי כבד משקל. כל עוד הם אינם מוצאים קבוצה, שכרם ימשיך לרדת. הארבעה הם פלוריאן הארטהרץ, מיכאל אוחנה, אריך ברקו ויובל אשכנזי.

בתוך כך, עדיין לא ברור אם אביב אברהם ימשיך בקבוצה – זאת על רקע אי חתימתו בשלב זה על הארכת חוזהו. החוזה שלו אמור להסתיים בתום העונה הנוכחית. למכבי נתניה שתי אפשרויות, הראשונה היא להמשיך עד תום העונה בתקווה שיחתום להארכת חוזה. השנייה, במידה והצדדים ירצו, לשחרר את אברהם במהלך חלון העברות בינואר.

בתמונה: אוהדי מכבי נתניה ממלאים את היציע. צולם במשחק בין מכבי נתניה להפועל תל אביב
אוהדי מכבי נתניה. צילום ניר אנשר