נתניה: שלוש סדנאות להורות החל מהחודש

1
111

נחתם שת"פ בין השירות הפסיכולוגי לרשת הספריות לקיום שלוש סדנאות לקהל הרחב בתחום ההורות

במהלך חודש ינואר תיפתחנה שלוש סדנאות בתחום ההורות, אותן יעבירו מומחי השירות הפסיכולוגי החינוכי. את הפרטים אישרו בעמותה לחינוך בלתי-פורמאלי לתא כתבי נתניה און ליין – ksn. ההחלטה על קיום הסדנאות ברשת הספריות העירוניות, התקבלה בעקבות ביקוש גובר והולך מצד ציבור ההורים ובתום פגישה שקיימו לאה אלון, מנהלת רשת הספריות העירונית ויעל גלזנר, מנהלת השפ"ח.

 "להיות הורה היא משימה לא פשוטה, במיוחד במציאות החברתית ובתנאים הכלכליים בישראל", ציינו השתיים והוסיפו: "הורים לילדים צעירים מתמודדים עם לחצים רבים, אתגרים כלכליים, קריירות תובעניות ומציאות חברתית משתנה. הורים רבים כיום נאלצים להתמודד עם לחצים אלה ללא מערכות תמיכה זמינות של משפחה מורחבת, מסורת וקהילה כפי שהיה נהוג בעבר. יחד עם זאת, המודעות ההורית נמצאת בתהליך התפתחות".

צילום fotolia
צילום fotolia

 במהלך חודש ינואר, כאמור, תתקיימנה ברשת הספריות שלוש סדנאות, המתקיימות זה מספר שנים בהצלחה רבה בשירות הפסיכולוגי: התמודדות עם כעסים והתקפי זעם בגיל הרך, חשיבות המשחק בגיל הרך, וכן סדנה להורים לילדים עם קשיי למידה וקשיי קשב וריכוז.

גלזנר הוסיפה, כי השרות הפסיכולוגי מקיים סדנאות באופן שוטף במהלך השנה וזוכה לביקורות חיוביות מאוד. מתוך 47 סדנאות שהועברו במהלך שנת תשע"ד 86% מהמשתתפים אמרו שימליצו לחברים או קרובי משפחה להשתתף בסדנה, 81% סיפרו על שביעות רצון גבוהה מאוד מתוכן המפגשים.

 הסדנאות תפתחנה לקהל הרחב במהלך חודש ינואר ברשת הספריות בנתניה. ניתן לפנות לרשת הספריות לבירור פרטים נוספים טל. 09-8622908.

 

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן