תואר יקירות ויקירי כפר יונה הוענק במעמד נשיא המדינה

שני גברים ושלוש נשים זכו בתואר יקירת ויקיר העיר כפר יונה. הטקס המרשים היווה אירוע סיום מרגש לחגיגות 90 שנה להיווסדה של העיר. 

0
257
זוכות וזוכי אות יקירות ויקירי העיר כפר יונה עם נשיא המדינה יצחק הרצוג
טקס הענקת אות יקירי ויקירות העיר כפר יונה במעמד נשיא המדינה. צילום רן אליהו

שני גברים ושלוש נשים זכו בתואר יקירת ויקיר העיר כפר יונה. הטקס המרשים היווה אירוע סיום מרגש לחגיגות 90 שנה להיווסדה של העיר. 

במעמד נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, קיימה עיריית כפר יונה את אירוע הסיום המרגש לחגיגות 90 שנה להיווסדה של העיר. במרכז האירוע: טקס הענקת תואר יקירות ויקירי העיר לשנת 2022.

בתואר זכו שלוש נשים ושני גברים, שלכולם עבר והווה של פעילות התנדבותית ענפה למען הקהילה. הזוכים הם רות מזור, יוסי לוי, רינה אשרם, סנטיהו אבו-וונדמך ואסתי פרי.

הזוכות והזוכים נבחרו על-ידי ועדה מיוחדת, שבחנה מאות המלצות אותן שלחו תושבי כפר יונה. בטרם פתיחת הטקס, בירכו הנשיא הרצוג ורעייתו באופן אישי את הזוכות והזוכים.

בתמונה: נשיא המדינה יצחק הרצוג וראש עיריית כפר יונה
טקס יקירי העיר כפר יונה. צילום רן אליהו

הטקס עצמו נערך באולם הכנסים בחטיבת הביניים "עתיד". קהל רב, בהם בני משפחות יקירי ויקירות העיר, חברי מועצת העירייה, קיבלו את הזוכים. ראש עיריית כפר יונה, שושי כחלון – כידור, יחד עם מנכ"ל המרכז הקהילתי דודי ליפשיץ, העניקה לזוכים את תעודות ההוקרה.

את הטקס הנחה ד"ר אבשלום קור ובחלקו האמנותי הופיעה הזמרת שלומית אהרון. ההרכב המוזיקלי "גשר מיתרי הלב", המשותף לקונסרבטוריונים של כפר יונה וקלנסואה, עורר תשומת לב רבה. כמו גם ההרכב "כלים שלובים", המשלב חברות וחברים על הרצף ושאינם על הרצף.

הנשיא הרצוג: "90 שנה הן חתיכת מסע. מסע שיש בו הכול מהכול. חקלאות והתיישבות, עלייה וקליטה, מסחר ותעשייה, חינוך ופנאי, קהילתיות ומשפחתית.

בדבריו התייחס הנשיא הרצוג לחגיגות 90 השנה להיווסדה של כפר יונה. "90 שנה הן חתיכת מסע. מסע שיש בו הכול מהכול. חקלאות והתיישבות, עלייה וקליטה, מסחר ותעשייה, חינוך ופנאי, קהילתיות ומשפחתית. ציון 90 השנים של כפר יונה מהווה הזדמנות לכולכם לעצור לרגע. להביט בסיפוק על כברת הדרך שעשתה המושבה החקלאית משנות ה-30' ועד למקומה כיום. להתמלא בגאווה על המסע הזה, ולא פחות מכך – על הישגיו".

ראש עיריית כפר יונה, שושי כחלון כידור הודתה לנשיא הרצוג ורעייתו על בואם. "כאשר כבוד נשיא המדינה ורעייתו מגיעים לציין יחד עמנו את טקס יקיר/ת העיר, משתפים בחיבור העמוק שלהם אליה, ומעניקים תחושה לכל הנוכחים שהם חלק בלתי נפרד מהבית שלנו – מסע 90 השנים לעירנו הופך להיות נעים ונפלא. הרוח הגבית מגבירה את תחושת הגאווה והשייכות. אני מודה על על הזכות וההזדמנות שנפלה בחלקה של העיר לארח נשיא המדינה ורעייתו. על בחירת הנשיא להגיע, להכיר מקרוב את העושים במלאכה ואת פרנסי העיר. תודה על שחיבקת במילותיך את יקירות ויקירי העיר והשארת שובל של התרגשות".

בתמונה: נשיא המדינה יצחק הרצוג מתקבל על-ידי ילדים בכפר יונה
טקס יקיר העיר כפר יונה במעמד נשיא המדינה. צילום רן אליהו