מכבי 'יוסי דורון' נתניה: קובי בדש מלך בחולות

2
179
קובי בדש מבצע פיסקלט. קובי בדש. צילום דניאל סטרבורבדיס - ליגת החופים

הוא אחד השחקנים המשמעותיים ביותר בקבוצת מכבי נתניה חופים ,די הגיוני אחרי ששנה שעברה זכה בתואר מלך השערים של הטורניר. בעיצומו של הטורניר הנוכחי מודה קובי בדש, שחסרונו של ערן לוי הפצוע מורגש בקבוצה, חושב שלבני לם מאמנו בכדורגל חופים, הגיע לקבל את תפקיד מאמן מכבי נתניה בוגרים, ובטוח כי אליפות החופים יכולה להיות של נתניה – גם השנה.

כשחקן מפתח בליגת החופים, כיצד זה משתלב עם כדורגל קלאסי – על הדשא?

"אני, כמו רבים מחבריי, משחק בליגת החופים אשר נפתחת קצת אחרי תום העונה של כדורגל דשא. בזמן הפגרה בין העונות אני נמצא בחופים. במקום לשבת בבית או להתאמן באופן עצמאי, האימונים במהלך ליגת החופים והמשחקים עצמם, הם הכנה מצוינת. בעונה הקודמת שיחקתי בהוד השרון, קבוצה מליגה א' ולגבי עונה הבאה יש לי כמה הצעות שאני עדיין מתלבט לגביהן, כך ששום דבר עוד לא סגור".

בעונה הקודמת הוכתרת כמלך השערים, האם העונה תצליח לשחזר את ההישג האישי והאם יש סיכוי שמכבי נתניה תשחזר את ההישג הקבוצתי ותזכה, שוב, בגביע?

"קודם כל, הלוואי. זו השאיפה שלי מבחינת הטורניר. אני חייב להודות, שיותר חשוב לי לזכות בתואר האליפות עם הקבוצה ולהשאיר את הגביע לעוד שנה בנתניה. אם אצליח גם וגם מה טוב, זה יהיה מושלם. אם לא, אז בראש סדר העדיפויות נמצאת כמובן זכיה עם הקבוצה באליפות".

מה הסיכויים של נתניה לזכות באליפות גם השנה?

"מכבי נתניה נחשבת לאחת הקבוצות החזקות בליגת החופים בארץ. זה ניכר בביצועים שלנו על המגרש, על תוצאות המשחקים בהם אנחנו משתתפים ובקהל שמאמין בנו – בדיוק כמו שאנחנו מאמינים ביכולת שלנו. אז נכון, ביום שישי האחרון הפסדנו לפתח תקווה, אבל אין מה לעשות: לא הכל הולך חלק ולפעמים צריך להפסיד כדי להגיע למשחק הבא חזקים יותר. אני, כמו שאר חבריי לקבוצה, רוצים את תואר האליפות גם השנה ונעשה הכל כדי לזכות בו".

אפרופו חבריך לקבוצה, עד כמה פציעתו של ערן לוי משפיעה על יכולת המשחק?

"ערן לוי הוא, קודם כל, חבר גם מחוץ לקבוצה ואני מאחל לערן החלמה מהירה. ערן לקח את הפציעה קשה. הוא לא חשב בהתחלה שמדובר בפציעה כל-כך חמורה שתחייב ניתוח ותשבית אותו כחצי שנה. ברור שערן חסר באימונים ועל החולות, כי הוא היה שחקן מפתח במערך המקורי. עם זאת, הקבוצה שלנו לא מבוססת על שחקן אחד, וכדורגל חופים שנחשב למשחק פיזי מאוד המצריך כושר מיטבי, מחייב תחלופה גבוהה של שחקנים במהלך המשחק עצמו. כולנו נותנים עכשיו 200%".

האם, לטעמך, היא ראוי למנות את בני לם כמאמן מכבי נתניה בוגרים?

"אני לא אובייקטיבי כיוון שבני לם הוא המאמן שלי בכדורגל חופים, אבל אין מאמן המזוהה יותר עם מכבי נתניה מאשר בני לם, גם כשחקן עבר וגם כמאמן מצוין שמוכיח פעם אחר פעם אהבה, אכפתיות, מקצועיות ומקצוענות בכל תפקיד בו הוא משמש במועדון. אני, אישית, חושב שראוי היה להעניק לו את ההזדמנות לאמן בבוגרים. לטעמי, הוא גם היה מצליח".

ובכל זאת, בסופו של דבר בחרו מאמן עם יותר ניסיון בבוגרים בליגת העל…

"אני יכול להבין את שיקול הדעת שהופעל ואת הגורמים שהכריעו את הכף לטובת שלומי דורה. מן הסתם, מה שעשה שלומי דורה בהפועל עכו בעונה שעברה, אומר המון על יכולותיו כמאמן וברור שהוא ישקיע את מירב המאמצים על מנת להחזיר את נתניה לדרך המלך. אבל, למרות זאת, עם כל הכבוד לדורה, אני חושב ש- 15 שנות ניסיון במחלקות נוער שונות, זכייה באליפויות ובאינספור תארים היא לא משהו של מה בכך. גם לזה צריך לתת משקל. בכל מקרה, ההחלטה כבר התקבלה וכעת אני תקווה שמכבי נתניה תתברג במקום הראוי לה – למעלה בצמרת".

ציפור קטנה לחשה לי, שהתחלת בהכנות לקראת חתונתך. ספר קצת על זוגתך?

"כן, זה לגמרי נכון, התחלנו רשמית את ההכנות. כבר כמה חודשים אני מאורס לחברתי, אור וולף. אחרי חמש שנים של זוגיות ואהבה החלטנו למסד את הקשר. אנו עתידים להתחתן, בע"ה, בסוף השנה, בדצמבר וזה בהחלט מרגש".

2 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן