תם עידן: אלי שגב out – דורון אוסידון in

0
89
אלי שגב. צילום ניר אנשר - נתניה און ליין (ksn)

הבוקר (חמישי) נחתם פרק נוסף בהיסטוריית הבעלים של מכבי נתניה: הבעלים היוצא, אלי שגב, העביר את הבעלות על המועדון, באמצעות ייפוי כח, לידיו של יו"ר מכבי נתניה החדש, דורון אוסידון, שכזכור נבחר ברוב קולות בדירקטוריון המועדון. מלבד היו"ר הנבחר דורון אוסידון, גם רו"ח זוהר נוימרק ישמש בעל זכות חתימה ואף ישמש, בנוסף, כחשב מלווה של המועדון. עוד אחד שישמש בעל חתימה במסגרת ההתאחדות לכדורגל הוא איש העסקים יוסי דורון, המכהן כחבר מועצת העיר נתניה, והוא איש אמונה של ראש העיר מרים פיירברג-איכר.

במכבי נתניה ממשיכים לחזק את סגל השחקנים. נכון לרגע זה מתנהלים מגעים עם השחקן הסרבי, איביצה יובנוביץ'. יובנוביץ' בן ה-27 שחקנה לשעבר של לוקרן מהליגה הבלגית, משחק בימים אלה בליגה הסרבית. לנתניה און ליין – ksn נמסר, כי במסגרת החוזה הצפוי יופיע סעיף המאפשר לכדורגלן לשחק בקבוצה עד ינואר ואז תתאפשר לו נקודת יציאה. במקביל, בנתניה נבדקת האפשרות שיובנוביץ' יצטרף כבר בשבוע הבא למחנה האימונים המתוכנן בגרמניה.

בהיבט הכספי, במכבי נתניה נערכים לקראת המפגש עם נציגי הבקרה התקציבית, במסגרתה צפויה נתניה להציג התכנית הכלכלית ויכולתה לעמוד בתשלום ההתחייבויות והחובות שנצברו ועומדים על כעשרה מיליון שקלים. על-פי כל הערכות, עם העברת הקבוצה לידי אוסידון והפעולות שמבצעת פיירברג-איכר מאחורי השטח בניסיון לגייס מלבד משקיעים ותורמים גם בעלים, תעמוד הקבוצה בדרישות.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן