פרס חינוך ארצי של החינוך הממ"ד לבית ספר "מורשת זבולון"

תעודת הצטיינות הוענקה לבית החינוך "מורשת זבולון" על עשייה משמעותית, חינוכית לטיפוח זהות ציונית דתית, אהבת תורה - עם וארץ

0
290
ראש העירייה מרים פיירברג איכר וברכה דבול. צילום ארכיון באדיבות עיריית נתניה

בית החינוך חמ"ד מורשת זבולון, בהנהלתה של ברכה דבול והצוות החינוכי, זכה בפרס חינוך ארצי של החינוך הממ"ד לשנת הלימודים תשפ"ב. הפרס הוא אות ההוקרה היוקרתי ביותר שמעניק משרד החינוך בכל אחד מהמחוזות בארץ.

בית החינוך קיבל את הפרס "על עשייה משמעותית חינוכית לטיפוח זהות ציונית דתית, אהבת תורה – עם וארץ, לטיפוח חדוות הדעת ועמל תורה, ייחודיות חינוכית, מסירות ואיכות מקצועית של צוות בית החינוך המשמשים מקור השראה ולמידה. כמו כן – על טיפוח רוח האדם, שותפות קהילתית, קידום הישגים לימודיים והתפתחות אישית."

ברכה דבול, מנהלת בית החינוך סיפרה. "בבית חינוך חמ"ד מורשת זבולון עמלים במלאכת הקודש מתוך שמחה, שליחות ואהבה גדולה לילדי ישראל שהם דור העתיד. לנו אחריות גדולה לנתב, להכיל, ללמד, להכין לחיים, להנחיל ערכים ודרך ארץ. לטפח זהות ציונית דתית בכדי שיהיו אזרחים טובים, נאמנים ומחוברים לארצם ולתורתם, התורמים לקהילה ולמדינה".

דבול הוסיפה: "בית החינוך הינו מקום טוב ונעים המטפח אקלים חינוכי מיטבי, מצויינות ויזמות חינוכית חברתית. אנו מקדמים מנהיגות, מובילים חקר, מיומנויות ולומדים עצמאיים.
ההורים, הצוות והילדים מגיעים בשמחה ואהבה לבית החינוך ותמיד עם חיוך. אני מאמינה במדיניות "הדלת הפתוחה" לכל הבאים בשערנו. גם בתקופות מאתגרות אנחנו מובילים עם הפנים לקהילה בהבנה, הכלה, דאגה לפרט ולכלל. הצטיידנו בכלים דיגיטליים "המצאנו את עצמנו מחדש" עמלנו לקידום הישגים, היבטים ריגשיים וחברתיים. בעיקר במעברים מהגן לכיתה א' ובמעבר לחטיבות הביניים. זאת בזכות צוות מקצועי מסור ומצויין, צוות נפלא ומיוחד. בית הספר שלנו גם מטופח, אסתטי ונקי להפליא כי מורשת זה הבית שלנו."

ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, הביעה גאווה בחינוך בנתניה ובפסגות החינוך אליהם הגיעו. "חשוב לנו לטפח מצויינות בכל מערכת החינוך, בצד מתן מענה ראוי והוליסטי לכל תלמיד ותלמיד במערכת החינוך, על מנת לממש את יכולותיו וברכות למנהלת ברכה דבול ולצוותה על ההישג, יוצא הדופן".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן