מהפכה: תיקו 4:4 בין מכבי נתניה למכבי הרצליה

0
228
דיא סבע שון ויסמן - מכבי נתניה
חגיגת שערים: דיא סבע ושון ויסמן. צילום ניר אנשר - נתניה און ליין

מכבי נתניה פגשה במסגרת המחזור ה- 23 בליגה הלאומית את שכנתה מהשרון, מכבי הרצליה למשחק לא פשוט שבחלקים ארוכים ממנו היה נראה כי הצהובים בדרך להפסד ליגה ראשון לעונה הנוכחית. חניכיו של דראפיץ הוכיחו בפעם המי יודע כמה העונה שהם נותנים את כל שביכולתם כדי להרים את הקבוצה למקום הכי גבוה שאפשר ועם עובדות אי אפשר להתווכח, זה לגמרי הולך להם למרות שרשמו היום את תוצאת התיקו השניה ברציפות אבל עדין רחוקים 9 נקודות מעכו שנמצאת במקום השני.
נתניה פתחה את המשחק קצת בהיסוס וכבר בדקה ה 9 היה זה ג'ורדן פושה שהעלה את הרצליה על לוח התוצאות לאחר בעיט פנדל מצוינת שהסתיימה ברשת של דין גל. בדקה 24 היה זה תורו של מור שקד בעיטה אדירה שלו לעבר החיבורים הסתיימה גם היא בחיבורים והעלתה את הרצליה ליתרון 2:0 כבר אחרי 25 דקות.
הצהובים המקומיים לא נתנו ליתרון של הרצליה להשפיע עליהם וידעו להגיב מהר ו 3 דקות בלבד אחרי השער השני של הרצליה, ניקולס אולסק כבש וצימק את התוצאה ל 2:1 בתום המחצית הראשונה.
מכבי נתניה פתחה את המחצית השניה באנרגיה אחרת לגמרי ו8 דקות בלבד מתחילת המחצית השניה כדור טוב של ערן לוי מצא את דיא סבע שהשווה את התוצאה ל2:2 נתניה שוב במשחק. המומנטום המשיך להיות לצידה של נתניה במחצית השניה ושתי טעויות קשות של שוער הרצליה, בר מנקר נוצלו על ידי אביב אברהם (69) ושון וייסמן (73) שקבעו מהפך מדהים ליהלומים 4:2 לנתניה.
אחרי שנראה היה שנתניה בדרך לניצחון, ביש מזל של המקומיים ושער עצמי סתמי של אמיה טגה בדקה 84 החזיר את המומנטום להרצליה שסחטה תיקו מהצהובים אחרי שג'ורדן פושה, מלך שערי הליגה, ניצל טעות איומה של דין גל וקבע את תוצאת הסיום תיקו 4:4 .
על אף שמדובר בתיקו שני ברציפות של דראפיץ' וחניכיו, מכבי נתניה ממוקמת בראש הטבלה שהיא מוביל עם פער של 9 נקודות על הפועל עכו שאיבדה גובה והובסה 3:0 במשחק החוץ שלה מול מכבי שעריים.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן