הסרטון המפליל – הפורץ תועד במצלמת אבטחה זוהה ונלכד

3
193

תושב נתניה בן 33 נעצר בחשד שפרץ לדירה בבניין בדרום נתניה. בתחילת חודש פברואר הוגשה במשטרת נתניה תלונה על פריצה לדירה באחת השכונות הדרומיות בעיר. המתלוננים סיפרו, כי מדירתם נגנב רכוש.

במשטרה נפתחה חקירה ואף נלקח הסרט ממצלמת האבטחה בבניין. מהמשטרה נמסר, כי עם התקדמות החקירה ומלאכת איסוף הממצאים, נעצר החשוד.

כפי שניתן לראות בסרטון במצלמת האבטחה, כך נמסר ממשטרת נתניה, החשוד ביצע לכאורה הכנה לפריצה, חזר לאחר חצי שעה, פרץ לדירה ויצא משם עם הרכוש שגנב. במהלך הסרטון אשר הופץ, ניתן לראות כי החשוד זוהה, בין השאר, על פי תמונה שפרסם בחשבון הפייסבוק האישי שלו. הסרטון המפליל כך צוין, ישמש, בין השאר, כחלק מהראיות.

ואכן, בחקירתו קשר החשוד את עצמו לחשדות המיוחסים לו. החשוד הוביל את צוות החקירה אל הרכוש הגנוב, שהוטמן בשטח פתוח. למערכת נתניה און ליין נמסר ממשטרת נתניה, כאמור, כי נגד החשוד יוגשו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים. הרכוש הגנוב הוחזר לבעליו.

במשטרה ביקשו להדגיש בפני הציבור, כי חשוב לשים לב לאדם זר אשר עומד ליד דלת הכניסה ולומד את קוד הכניסה. כמו כן חשוב לשים לב ולתת דגש לתנועת אנשים זרים בבניין ולכל תנועה חשוד. במקרה שמבחינים בפעולות חשודות חשוב לדווח למשטרה.

3 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן