מכבי נתניה תקבל מהעירייה מיליון ש"ח

0
182
ראש העיר נתניה מרים פיירברג-איכר. צילום רן אליהו

בתום ישיבת מועצת העיר שנערכה אמש, הוחלט ברוב מוחץ של 19 חברי מועצה לאשר העברת מיליון ש"ח לקופת הקבוצה שמנוהלת היום על ידי עו"ד ליזה חדש הנאמנת מטעם בית המשפט על ניהול מכבי נתניה בשלב הקפאת ההליכים. עו"ד שהייתה נוכחת בישיבה, הרשימה את הנוכחים וסיפקה הסברים ברורים על מצבה של נתניה המשמעות של הליכה להקפאת הליכים/ פירוק ותהליך ההבראה המתגבש.
לאורך הישיבה חשפה מרים פיירברג כיצד הרוכש "אליהו" הצליח לגרום לכל הסובבים להאמין לדבריו על אף החשאיות שאפפה את התהליך וגילתה כי הצ'ק אותו הציג הרוכש בישיבה שנערכה במתחם האימונים לפני כשבועיים ובה נחשף לראשונה, היה על שם חברה שלא קיימת. ראש העיר, חזרה והדגישה לאורך כל הדיון בנושא מכבי נתניה כי העירייה איננה הבעלים של הקבוצה ולכן אין היא אחראית למה שקורה בה אך עם זאת הביעה תקווה כי ימצא רוכש ראוי שייקח את מכבי נתניה למקום הכי טוב שאפשר.
עו"ד ליזה חדש, שנכחה אף היא בדיון הביעה שביעות רצון מתוצאות ההצבעה ואישור העברת מיליון השקלים לקופת הקבוצה ואמרה כי הכסף ישמש לניהול השוטף וזה עוד צעד לעבר הבראת הקבוצה מכל נגעיה. חדש אף סיפקה הסבר מפורט על המשמעות של הקפאת הליכים, האופציות הקיימות כרגע ומה השלבים הבאים.
נראה כי בימים הקרובים צפויה עו"ד חדש לשבת עם שחקנים מאמנים ואנשי צוות נוספים במטרה לקצץ בשכרם לטובת הליך הבראת הקבוצה.
בעונה הבאה תקציב הקבוצה יעמוד ככל הנראה על 6.5 מיליון שקלים, תמיכת העירייה תסתכם ב1.5 מיליון בלבד אך דמי השימוש באצטדיון יפחתו בעקבות ירידתה של נתניה לליגה הלאומית. בימים הקרובים תנסה עו"ד חדש לסכם עם מאמן לקבוצה הבאה כאשר השם המוביל לתפקיד הוא סלובודן דראפיץ' תושב העיר נתניה במידה וזה לא יחדש את חוזהו בבית"ר ירושלים.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן