מאמן מכבי נתניה בני לם התפטר; רן קוז'וך יעמוד על הקווים

בני לם (63) הגיש הבקשה להנהלת הקבוצה לאחר המשחק מול חדרה בו הפסידו הצהובים-שחורים 1:3. לם שימש כמאמן נתניה שנה. 

0
597
בני לם, מאמן מכבי נתניה 2022. צילום ברני ארדוב - באדיבות מכבי נתניה
בני לם. צילום בני ארדוב, מכבי נתניה

בני לם (63) הגיש הבקשה להנהלת הקבוצה לאחר המשחק מול חדרה בו הפסידו הצהובים-שחורים 1:3. לם שימש כמאמן נתניה שנה. בעונה הקודמת הפך את נתניה להפתעת הליגה.

מאמן מכבי נתניה, בני לם, התפטר. בהודעה רשמית של מועדון מכבי נתניה, נכתב: "המועדון קיבל את בקשתו של לם לסיים את תפקידו. המועדון מודה לו על השינוי המשמעותי שעשה". רן קוז'וך יעמוד על הקווים עד פגרת המונדיאל. במהלכה, תיבחן אפשרות של מינוי מאמן אחר.

על-פי הסכם העסקתו, ישמש בני לם עם החלטתו להתפטר, כמנהל המקצועי של מחלקות הנוער. לם, שנחשב בעבר כשחקן נשמה והדרך בה הוא לוקח את תוצאות המשחקים גם כן אישית, הינו אחד המאמנים המוערכים בישראל.

בני לם (63), אחד מכוכבי העבר הגדולים ביותר של נתניה, הגיע לקבוצה במהלך העונה שעברה. במשך שנים נמנע לם מלאמן קבוצות בוגרים בליגות העל, כיוון שהעדיף להשקיע את ניסיונו בהפיכת ילדים ובני נוער לכדורגלנים מובילים. לם, באישיותו הכובשת ואהבתו לקבוצת מכבי נתניה, הצליח לקחת את הקבוצה ולהרים אותה לגבהים שלא נראו במשך שנים ארוכות. הכלל שהנחה אותו הוא כדורגל שמח. ואכן, הוא הוביל מהפך חסר תקדים בקבוצה שהחלה לנצח ונלחמה על כל כדור. המשחק השמח של לם שלהב את אוהדי הקבוצה, שחזרו בהמוניהם למגרשים. עד כדי כך הצליח לם, שמשחקי מכבי נתניה הפכו, בדיוק כמו לפני שלושים שנה, לנושא השיחה המרכזי בבתי הקפה בעיר.

עם זאת, עונת המשחקים הנוכחית נפתחה עבור נתניה גרוע מאוד. במוצאי שבת הפסידה נתניה 3:1 לחדרה. נכון להיום הקבוצה במקום לפני אחרון בליגת העל. לקבוצה מספר נקודות זהה לסקציה נס ציונה. מכבי צברה מתיחלת העונה רק תשע נקודות ב-11 מחזורים.

במהלך השבועות האחרונים החל חלק זעום מקרב אוהדי הקבוצה בכתישת המאמן בקבוצות הפייסבוק. למכבי נתניה בעיה רצינית עם תמהיל שחקנים, שגם המאמן הטוב בעולם, לא היה מצליח. בקבוצה נערכים לקראת חלום ההעברות של ינואר. במהלכו מתכוונים בקבוצה לשחרר עד שבעה שחקנים. במקביל, בנתניה מחפשים שלושה שחקני מפתח בכירים שיובילו את הקבוצה.

 

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן