נתניה מתרגזת: המצעד השבועי והפעם עם יהודה זפרני ועוד

3
522
נתניה מתרגזת: אלעד כהן, יהודה זפרני, נפתלי בחטיאר, יפעת שמר
נתניה מתרגזת - המצעד השבועי

יהודה זפרני, אלעד כהן, יפעת שמר ופעיל הציבור נפתלי בחטיאר במצעד השבועי של נתניה און ליין – נתניה מתרגזת. אז מה מרגיז אתכם?

כמדי שבוע, גם השבוע, ארבעה תושבי נתניה משחררים קיטור ומצביעים על הדברים שמרגיזים אותם במיוחד בעיר ובמדינה. המצעד מתפרסם אחת לשבוע במקומון נתניה און ליין.

 

4. יהודה זפרני על תיירות צולעת ואי הבנה בסיסית באיך לקדמה

יהודה זפרני: "מרגיז אותי, שנתניה וטבריה עמדו בראש מצעד ערי התיירות של שנות השבעים. מאז נתניה לא מצליחה להתרומם, כי אין תכנית רב שנתית ואין יעדים מאתגרים לתיירות פנים וחוץ. תיירות היא מנוע צמיחה מעולה, אם יודעים להשתמש בו…"

3. עו"ד אלעד כהן על אכיפה חסרה ומערכת ענישה אימפוטנטית

עו"ד אלעד כהן: "מרגיז אותי, שהמצב הכלכלי גורם לנערים צעירים לפרוץ לרכב, במקרה הזה לרכב שלי, כדי לגנוב ממנו כמה שקלים בודדים ולהרוס לעצמם את החיים תוך כדי. הכי מרתיח, שאחרי שכבר תופסים עבריינים מערכת הענישה אימפוטנטית ולא ממש מרתיעה".

2. יפעת שמר על המכורים לקרדיט (מישהו הזכיר חברי מועצה?)

יפעת שמר: "מרגיז אותי, שחברי מועצת העיר, כמנהג הפוליטיקאי באשר הם, נוהגים לגזור קופונים על מעורבותם הציבורית, גם אם מעורבותם הייתה סמלית בלשון המעטה והם כלל לא טורחים להזכיר את כל מי שבאמת עשה, שינה וביצע – בייחוד אנשי המקצוע בעירייה".

נתניה מתרגזת 1. חלמאות עירונית במיטבה/ נפתלי בחטיאר

עיריית נתניה השקיעה מיליונים בסלילת כביש שבפועל חסום לתנועה, כי איש לא חשב לבדוק מה עושה על התוואי חצר בית כנסת שנבנתה במקום

"מרגיז אותי, שבזבוז כספי ציבור כבר לא מטריד איש – בוודאי לא את עיריית נתניה. ובמה דברים אמורים? קחו למשל את הכביש החדש, שעלות סלילתו נאמדת במיליוני שקלים ואשר אמור לחבר בין הרחובות לוי אשכול בשכונת אזורים לבין רחוב יצחק מודעי בשכונת גלי ים. במשך שנים תכננו בעיריית נתניה את הכביש האמור, במשך שנים תכננו כיצד לבצעו ולממנו. ואכן, לפני כארבע שנים הגיעו הדחפורים, הגיעו הפועלים וסללו כביש לתפארת השכונה. אלא, שכבר ארבע שנים שהכביש חסום בצד אחד. הסיבה: איש לא חשב שלפני שמתכננים כביש וסוללים אותו, שיש לבדוק את תוואי השטח. התוצאה: חצר של בית כנסת הנמצאת בדיוק על המקום בו אמור הכביש לעבור. בעיני, מדובר בתכנון לקוי, בבזבוז כספי ציבור וביד שמאל שלא יודעת מה קורה עם יד ימין. עצוב שכך הוא הדבר! ועצוב עוד יותר, שזה לא המקרה הראשון וגם לא האחרון".

אם גם אתכם מרגיז משהו, בעל אופי ציבורי, אתם יותר ממוזמנים לכתוב לנו ואולי תופיעו גם אתם במצעד השבועי של נתניה מתרגזת

 

נתניה מתרגזת

3 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן