יוזמה לקידום אירוע לציון 40 שנה לאליפות האחרונה של מכבי נתניה

סגן ראש העיר, עו"ד אדיר בנימיני, פועל לקדם יוזמה לעריכת אירוע משותף עם מועדון הכדורגל מכבי נתניה, לציון 40 שנה לאליפות האחרונה של המועדון.

0
557
אדיר בנימיני, חבר מועצת העיר נתניה, מכהן בתפקיד סגן ראש העיר
סגן ראש העיר נתניה, עו"ד אדיר בנימיני

סגן ראש העיר, עו"ד אדיר בנימיני, פועל לקדם יוזמה לעריכת אירוע משותף עם מועדון הכדורגל מכבי נתניה, לציון 40 שנה לאליפות האחרונה של המועדון.

 בעונת המשחקים הבאה יצוינו ארבעים שנה לאליפות ההיסטורית של מכבי נתניה. זו, הידועה בעיקר הודות לפנינת הלשון של מאמן הקבוצה דאז, מוטל'ה שפיגלר. "בליגה יש היום את נתניה ועוד 15 קבוצות". או בקיצור "נתניה ועוד 15".

עונת 1982/83 נחשבת לאחת הגדולות ביותר בתולדותיה של מכבי נתניה, שהסתיימה בפער דו-ספרתי מהקבוצה שסיימה במקום השני. בהרכב שיחקו אז שחקנים שנחשבים לאגדים בהיסטוריה של המועדון. בהם, כוכבי הענק חיים בר, דוד לביא, האחים עודד וגד מכנס, משה גריאני, דוד פיזנטי, שלמה שירזי, ומאמן הקבוצה הנוכחי, בני לם. הרעיון לציון האירוע בנוכחות שחקני הקבוצה בעבר ובהווה, הגיע לעו"ד בנימיני מאוהד הקבוצה הוותיק, בני מלר.

 עו"ד אדיר בנימיני אמר: "מינויו של בני לם למאמן הקבוצה, הביא לפרץ של נוסטלגיה בקרב האוהדים. נתניה סיימה 14 משחקים רצופים ללא הפסד. בני לם החדיר בשחקנים את רוח הלחימה של פעם. והכדורגל של נתניה הוא הכדורגל הכי שמח שראו האוהדים במועדון מזה שנים רבות. המינוי שלו גם חיזק את התחושה שהקבוצה הנוכחית החזירה את הריגוש ומשקפת יותר ויותר את ה- DNA המקורי של המועדון".

לדברי בנימיני, "ציון אירוע מאין זה במהלך הקיץ הקרוב, ייתן הזדמנות לאוהדי הקבוצה להביט אחורה על המורשת המפוארת. זו גם יכולה לשמש יריית פתיחה מושלמת לעונה הבאה, עם התקווה שמכבי נתניה תשחזר את ההיסטוריה עם אליפות".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן