נתניה: עידו לוי מבין, לא כועס – תמיד אוהד

0
270
עידו לוי, מכבי נתניה. צילום ארכיון ניר אנשר

 

דווקא בתקופה בה קבוצה כמו מכבי נתניה זקוקה יותר מתמיד ללב ולנשמה, מעבר ליכולת המקצועית במאבקי התחתית, ויתרה הקבוצה על שירותיו של הבלם עידו לוי, שגדל במחלקת הנוער עקב סיבות מקצועיות וכלכליות. אחרי הניצחון שרשמה רעננה על נתניה, בה הצטיין עידו לוי בקבוצתו החדשה, יש מי שנזכרים ומתגעגעים לקפטן לשעבר. בראיון לנתניה און ליין מדבר לוי, בין השאר, גם על תחושותיו.

ברמה המקצועית, כיצד חשת לאחר הניצחון שרשמה רעננה, קבוצתך החדשה, על מכבי נתניה?
"בהיבט המקצועי רשמנו ניצחון חשוב אחרי שני הפסדים. היה חשוב לנו, ברעננה, לחזור למסלול הניצחונות כדי להימנע מהסתבכות בחלק התחתון של הטבלה. מבחינת כל השחקנים, זו החשיבות המרכזית בניצחון על נתניה".

וברמה האישית, כמי שבתחילת השנה עוד התאמן במדי נתניה. מה חשת שעלית לשחק, לראשונה, נגד קבוצת נעוריך?
"לא אכחיש, שלפני המשחק היו לי רגשות מעורבים. הייתה קצת התרגשות לפני המשחק. זה לא הכי פשוט לשחק מול החברים שלי במקום בו גדלתי. התחושות האלה היו לפני המשחק. מרגע שריקת הפתיחה הנחתי את כל האמוציות וכל הרגשות בצד ושיחקתי כדורגל מתוך מחויבות מלאה לקבוצה שלי, לשחקנים לצידי ולמאמן".

לצופים במשחק נדמה היה, שרעננה משחקת עם תכנית סדורה מול מכבי נתניה ומהלכים שהותאמו מראש
"ברור. במהלך השבועיים האחרונים המאמן, חיים סילבס, הכין אותנו למשחק הזה. ידענו, בדיוק, איך נתניה תגיע ונערכנו לשורה ארוכה של סיטואציות. הדריכות שלנו הייתה בשיאה ופעלנו בדיוק על-פי תכנית המשחק שקבע סילבס. ידענו לנצל, בעידוד הקהל שלנו וכמובן בהתאם להנחיותיו של סילבס, את שינויי המומנטומים בנתניה. מבחינתנו המשחק היה טקטי".

מה המטרות שלכם ברעננה אתה כבר יודע לומר?
"עוד מוקדם להציב מטרות. אם תסתכל על הטבלה,ח תראה שהכול עדיין צפוף וכולם קרובים אחת לשנייה ואין פערים גדולים מהמקום הרביעי ועד תחתית הטבלה זה עדיין מוקדם להציב מטרות אני מעריך שבאמצע הסיבוב השני נוכל לקבל תמונה יותר ברורה ולסמן מטרות לקראת חלוקת הפלאוף".

הטענות הן שהעזיבה שלך (מכבי נתניה) נעשתה בטונים צורמים וכעס מצידך. האומנם?
"ממש לא. אני הבנתי שלא כל-כך רוצים אותי במועדון וראיתי שהכי טוב בשבילי, זה לא להישאר ולריב ולהפוך לנטל על הקבוצה אני לא בנוי לדברים האלה וזה ממש לא האופי שלי. באותה תקופה רעננה יצרוה איתי קשר ונפגשתי עם חיים סילבס ואשר אלון. כבר בשיחה איתם הבנתי שהם מאוד מחזיקים ממני מבחינה מקצועית. הבנתי, שזה המקום שאני צריך להיות בו כדי להביא את היכולות שלי לידי מיצוי. חתמתי לשלוש שנים ברעננה ".

נדמה שבמבחן הזמן ביצעת החלטה נכונה
"כרגע זה נראה כך – גם מבחינתי. אני מקווה שזה ימשיך להיראות כך ולא אתבדה. בכל אופן, מכבי נתניה זה מקום שגדלתי ואני מאחל גם לי וגם להם הצלחה בהמשך".

האם אתה מופתע מהיכולת החלשה שמציגה, נכון לעכשיו, מכבי נתניה?
"עשיתי את כל טרום העונה עם מכבי נתניה. יש שם שחקנים מצוינים. אני חושב שעכשיו, שראובן עטר הגיע לקבוצה, הוא באמת יצליח שם. מילת המפתח היא סבלנות. אם תהיה סבלנות ואם יהיה שקט תעשייתי, אני מאמין שבקרוב מאוד יראו את השינוי. קשה לצפות לנס בתוך שבועיים בהם ראובן עטר נמצא בתפקידו. מדובר בעבודה סיזיפית ובחיבור מחדש של כל הקצוות וכל השחקנים – בהתאם לדרך בה יבחר ראובן עטר".

האם, להערכתך, מכבי נתניה מסוגלת במצבה ובהרכב השחקנים הקיים להישאר בליגה?
"שוב, כאחד שהיה קרוב לקבוצה בתחילת העונה, אני כן חושב שזה סגל אשר מסוגל להשאיר את הקבוצה. אולי, כמובן בהתאם להחלטתו של ראובן עטר, יצטרכו לעשות חיזוק קטן בינואר. אני חוזר ואומר: יש במכבי נתניה שחקנים טובים וכישרוניים. אני מאמין בזה, שמכבי נתניה לא תרד השנה".

האם אתה רואה את עצמך משחק שוב, בעתיד, במדי מכבי נתניה?
"כן, למה לא. אני לא פוסל שום דבר. אנחנו, כשחקני כדורגל, מודעים לכך שמדובר במקצוע נזיל אשר מוגבל בזמן. ואף פעם אי-אפשר לדעת מה יהיה מחר. ברמה אישית, כמי שגדל בקבוצה, ממש אין לי שום סיבה מיוחדת לפסול חזרה בעתיד".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן