טראפלס טחינה ושקדים – מתכון אנרגטי ללא גלוטן

9
3015
מתכון טראפלס טחינה ושקדים, מתכון ללא גלוטן, מתכון קל - נתניה מבשלת
טראפלס טחינה ושקדים ללא גלוטן. פצצת אנרגיה טעימה

על רקע טרנד הבריאות התבקשתי להכין מתכון העומד בשלושה פרמטרים: גם טעים, גם מתאים להכנה עם ילדים וגם מתכון ללא גלוטן. התוצאה: מתכון טראפלס טחינה ושקדים.

מכירים את זה שאתם מרגישים לרגע עייפים, לא מרוכזים וחסרי אנרגיה במהלך היום, במיוחד בערבי החורף כשבא לנו רק להגיע לבית ולהתפנק בכיף? אז ברוכים הבאים למועדון… עשיתי מנוי למתכון שהוא על סף הגאונות,כי הוא תמיד מצליח לעשות את העבודה כמו שצריך. היתרונות של מתכון לטראפלס ללא גלוטן ואשר מכיל רכיבים בריאים, שהוא קל להכנה, קל לאחסון ובעיקר טעים.

בכלל, עקרונות הבישול הבריא כוללים בין השאר שימוש במרכיבים טבעיים והבלטת טעמם, שיטות בישול המשמרות את הערכים התזונתיים של כל מרכיב ואין ספור מתכונים שהם – בעיקר – טעימים במיוחד.  (ממליץ לכם מאוד להצטרף לסדנת בישול של נועה פרומן – שהיא מומחית בתחום הנטורופתיה והתאמת תזונה לאנשים. בכלל, ממליץ לכל אדם לקבוע אצלה תור לשיפור הבריאות).

מתכון לטראפלס ללא גלוטן / טראפלס טחינה ושקדים

מרכיבים:

כוס שקדים קלויים גרוסים דק לרמת אבקה
100  גרם קוקוס

שיערות חלבה – חצי כוס (לא חובה, אבל זה מוסיף למרקם העשיר)

3 כפות דבש (אפשר פחות)
3/4 כוס טחינה גולמית איכותית

כף סילאן בשביל הטעם (לא חייבים)

שלבי הכנה: :

משלבים למעבד מזון את השקדים שגרסנו, את הקוקוס,טחינה,הדבש ונותנים פולסים במעבד מזון עד קבלת מסה אחידה,מוסיפים מעט שערות חלבה (עדיף עם סוכר מופחת) מעבדים ידנית למסה הומוגנית. יוצרים כדורים, מצפים בקוקוס ומשאירים בתוך מגש או קופסא  במקרר  כשעה לפני הגשה. זהו. בתיאבון.

מתכונים ביתיים מומלצים נוספים עבור בשלני ואופי "נתניה מבשלת": 

עוגת טארט תפוחים – פינוק אמיתי לסופ”ש

עוגיות מאצ’ה (אבקת תה ירוק יפני) – טעים ובריא

עוגת מלאי קלאסית – ללא גלוטן

9 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן