גורמים: החיסול הבא בנתניה – הוא רק עניין של זמן

פחות משבוע לאחר חיסולו של העבריין עומרי זוארץ, שלטענת המשטרה עמד בראש כנופיית פשע בנתניה, אותר מטען חבלה ורחפנים שנועדו להטיל אותו. 

0
982
רחפנים, מטען חבלה מוכן ומחסניות חשפו בפשיטה שהתקיימה בעיר נתניה על דירה.
את מטען החבלה אמור היה להטיל רחפן. צילום משטרת ישראל

פחות משבוע לאחר חיסולו של העבריין עומרי זוארץ, שלטענת המשטרה עמד בראש כנופיית פשע בנתניה, אותר מטען חבלה ורחפנים שנועדו להטיל אותו. 

כח משימה מיוחד במחוז מרכז חשף, בתום פעילות מבצעית יזומה בנתניה, מטען מוכן להפעלה. לצד מטען החבלה אותרו רחפנים, ששימשו על-פי החשד, להטלת מטעני חבלה.

נתניה נחשבת, עצוב לומר, כפורצת דרך בכל הקשור לשיטות חיסול. נתניה היא העיר הראשונה בה ירו טיל לאו לעבר דירה. נתניה היא גם העיר הראשונה בה השתמשו ברחפן שהשליך מטען חבלה לעבר דירה בקומה גבוהה. באותה עת, בדרך נס, השתחרר מטען החבלה, נפל והתפוצץ בשדה סמוך לבניין.

בלשי היחידה ללוחמה בפשיעה בתחנת נתניה, לוחמי יס"מ שרון ומג"ב בשילוב יחידת הכלבנים במחוז מרכז, הם אלה שפשטו על הדירה.

השוטרים, שביצעו את החיפוש בדירה בעיר, איתרו כאמור מטען חבלה. בנוסף, רחפנים ששימשו על-פי החשד להטלת מטעני חבלה. חבלני המשטרה בחנו את הפריטים, אספו אותם והעבירו אותם למעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.

במהלך החודשים האחרונים התפתחה בנתניה מלחמת כנופיות. במסגרת מלחמת הכנופיות נוצרו בריתות בין עבריינים מכל האזור – בין השאר גם מהעיר חדרה.

גורמים במשטרה מעריכים, כי "זה רק עניין של זמן עד שיהיה עוד חיסול בנתניה. הכנופיות החדשות אלימות ואין להן קודים של כבוד – כמו שהיה בתקופת משפחות הפשע. לזה יש להוסיף עבריינים בכירים שאמורים להשתחרר מהכלא".