טוברוק: נפתחה ההרשמה לבית הספר לכדורגל המוביל במדינה

0
1325
בית
צילום fotolia

מועדון הכדורגל בית"ר טוברוק, שחרט על דגלו מצוינות וחינוך, מביא את האקדמיה לכדורגל לבית הספר לכדורגל המיועד לילדים בגילאי גן חובה ועד גיל 15: בהודעה רשמית על פתיחת ההרשמה לקבוצות כדורגל החל מילדי גן חובה ועד כיתה ז', אישר בעלי טוברוק, אריק איזיקוביץ', כי ברוך (ברוכי) גלבוע ישמש כמנהל המקצועי של בית הספר והאקדמיה לכדורגל.

גלבוע, מי שהמציא את שיטת האימון football3color, הנחשבת לשיטת הלימוד הטובה בישראל, יישם את השיטה יחד עם גי בלחסן שפיתח יחד איתו את השיטה.

אריק, מעבר לכך שיותר בוגרי טוברוק משתלבים בליגות העל, מדוע על הורה לרשום את ילדו דווקא לטוברוק?
"אצלנו, הדרך והתוצאות מדברות בעד עצמן. במבחן התוצאה: בשבועיים האחרונים שלושה צעירים בוגרי טוברוק השתלבו בליגת העל, בהם, ירין פרץ (הפועל ת"א), צליל נחמיה (מכבי נתניה), שלום אדרי (בית"ר ירושלים), וכן אייל מלול הצעיר שחתם בשלישי בהפועל נצרת עלית. מבחינת הדרך, הערכים של טוברוק ברורים וידועים. חינוך וערכי ספורט הם מעל לכל. יתרה מזאת, החל מהשנה יתקיימו האימונים לאורך 12 חודשים מלאים. בכך, נהפוך לראשונים בארץ המאפשרים לילדים אימון רציף כל השנה.

ברוך, כממציא שיטת football3color, מה הופך את השיטה לטובה ביותר עבור ילד שחולם לשחק כדורגל?
"האימונים בטוברוק על בסיס השיטה, המבוססת על נעליים בשלושה צבעים שכל צבע מייחד סגנון בעיטה בכדור, יכללו מעבר לשני אימונים בשבוע גם ערכה מיוחדת הכוללת סרטוני הדרכה לשימוש ביתי וכן "שיעורי בית" בו הילד יצטרך להתאמן גם בבית – אימון שהוא חווייתי. יתרה מזאת, שלוש פעמים בשנה נשלב את ההורים באימונים כדי שיכירו את השיטה ויוכלו להתאמן עם ילדיהם – בכך לחזק את הקשר ביניהם – בהתאם לערכי בית"ר טוברוק המציבים בראש את המצוינות והחינוך – עם כללים ברורים כבר מעל 25 שנה. ועובדה, התוצאות מדברות בעד עצמן".

האימונים יחלו בראשון לאוגוסט, כאשר ילדים מגן חובה ועד כיתה ז' מוזמנים לאימון ניסיון. לפרטים צלצלו: 052-8477580 (ברוך גלבוע)

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן