מכבי נתניה ניצחה את באר שבע 4:2

3
130
הפתיע את באר שבע. לארי קאיודה. צילום ניר אנשר - נתניה און ליין

7000 אוהדי מכבי נתניה שהגיעו לאצטדיון היהלום בנתניה, צפו בחגיגת שערים על חשבון באר שבע, שהסתיים בניצחון מוחץ לצהובים שחורים בתוצאה 4:2. את השמחה בחדר ההלבשה, לאחר הפוסט טראומה משבוע שעבר, לא הסתירו השחקנים מנתניה און ליין.

המשחק היה רחוק מלהיות משעמם. הוא התחיל בעבירה על מאור בוזגלו כבר בדקה הרביעית. דחיפה של רומריו פירס הובילה לנפילתו של שלומי ארבייטמן שהקצין את נפילתו. שופט המשחק, דניאל בר נתן, שלף את הכרטיס הצהוב דווקא ללארי קאיודה. בר נתן הבין שטעה ומיהר לתקן: הוא ביטל את הכרטיס הצהוב של קאיודה ורשם את הצהוב לרומאריו פירס.

המשחק המשיך בלחץ מסוכן דווקא של האורחים שלא היו רחוקים משער יתרון, אך כשלארי קאיודה על המשחק, יש הפתעות. החלוץ הנהדר, שקיבל כדור מצוין מערן לוי חמק מהגנת באר שבע וקבע יתרון לנתניה כבר בדקה ה-9 .

המשחק הלוהט התחמם עוד יותר כאשר מאמן נתניה, רוני לוי, מחה בפני שופט המשחק על התעלמותו מעבירה על לארי קיודה. השופט, כנראה, לא אהב את מחאת המאמן והרחיק אותו. השער של נתניה היה קצת קשה לעיכול עבור האורחים מבאר שבע, שהתקשו במסירות והלכו לאיבוד.

שתי הזדמנויות משמעותיות היו לבאר שבע לאורך המשחק, אך אף אחת מהן לא הסתיימה בשער. המחצית השניה נפתחה טוב מבחינת האורחים שהצליחו להשוות את התוצאה בדקה ה-55 ולחזור למשחק. החלטה שנויה במחלוקת של השופט בדקה ה-60, העניקה לנתניה כדור מ-11 מטרים אותו בעט ערן לוי בצורה מדויק. לתוך הרשת של האדומים. לארי קיודה העלה את נתניה ליתרון 3:1 בדקה 75. למרות היתרון הנתנייתים המשיכו ללחוץ. בדקה 85 הבקיע רומריו פירס בטיל קרקע אוויר ממרחק 25 מטרים. הנתנייתים שהיו בטוחים שהמשחק נחתם, נדהמו שבדקה 92, בשל חוסר תשומת לב במערך ההגנה הנתנייתי, הבקיע ג'ון אוגו בנגיחה יפהפיה את שערו של אריאל הרוש וצימק את ההפסד לתוצאה 4:2.

3 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן