חן עזרא הפתיע: למרות הניתוח ביקש להיכלל בסגל מול ק"ש

מכבי נתניה שרשמה הפסד מיותר מול בית"ר ירושלים, נערכת לקראת המשחק מול עירוני קריית שמונה ביום שני. 

0
183
ריימונד אטוולד, מאמן מכבי נתניה
ריימונד אטוולד, מאמן מכבי נתניה. צילום ניר אנשר

הקשר חן עזרא, שעבר ניתוח בשבוע שעבר באצבע ידו והיה אמור לחזור לאימונים רק בסוף השבוע, הפתיע. ביום שבת התייצב חן עזרא לאימון מלא ונדמה כי למרות הניתוח הוא בכושר שיא. בסגל המקצועי הופתעו עוד יותר, כשביקש מהמאמן, ריימונד אטוולד, להיכלל בסגל מול עירוני קריית שמונה.

למשחק מול עירוני קריית שמונה שיתקיים ביום שני, מכבי נתניה מגיעה לאחר הפסד מיותר לקבוצת בית"ר ירושלים. הפסד בתוצאה 2:1 לטובת הירושלמים. הקבוצה הירושלמית שהייתה מושבתת מעל שבועיים בשל הקורונה, כאמור, רשמה חזרה חלקה על חשבון נתניה. מאמן נתניה אטוולד זעם על ההפסד עצמו.

נדמה, כי דווקא במשחקים שעל הנייר נתניה אמורה לנצח, קורה בדיוק ההיפך. כך קרה מול הפועל חדרה וכך גם מול בית"ר ירושלים. נכון לשלב זה נתניה ממוקמת במקום השישי. עם זאת, ברור לכולם כי בשל הקורונה המצב השנה בליגת העל נזיל לחלוטין.

עבור מכבי נתניה ניצחון על קריית שמונה יגדיל את הפער לחמש נקודות – נכון למצב הנוכחי בטבלה. גם קריית שמונה מגיעה למשחק אחרי תקופה ארוכה של חוסר אימונים בעקבות הקורונה (לקבוצה חסר של שלושה משחקים). בבוקר יום שני תצא נתניה למלון בקריית שמונה – שם תשהה עד המשחק. בהרכב נתניה צפוי שינוי בהרכב כתוצאה ישירה מהמשחק מול ירושלים. טרם הוחלט אם לאשר את בקשתו של חן עזרא.

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן