טוברוק: כתר שלו פורע שטרות

0
139
כתר שלו

עם שני שערים מכריעים בקבוצת הנוער וכניסה להרכב הראשון, מאמין כתר שלו שהעונה זו העונה שלו

שלו כתר, בן ה-19 משחק בקבוצות טוברוק השונות מגיל 6, השנה הוא פתח את עונתו השלישית בקבוצת הנוער, בידיעה שזו ההזדמנות האחרונה עבורו לפרוץ קדימה ולהותיר חותם. שלו, שמשחק בעמדת הקשר בשני צידי המגרש, הבין שלאחר שנתיים בהם לא הצליח לבסס את מקומו בהרכב הראשון, חובת ההוכחה מוטלת עליו וכבר מפתיחת העונה.

ואכן נראה שפתיחת העונה הנוכחית מבשרת על שינוי מגמה. כבר לאחר שני משחקים נכנס שלו להרכב ומאז לא יצא ממנו, התפוקה שלו השנה עומדת של  שני שערים בשני המחזורים האחרונים שניהם שערי ניצחון.

במשחקים נגד מכבי פ"ת והפועל חיפה נקלעה הקבוצה לפיגור מוקדם של 1-0, אבל יכולת טובה של כל הקבוצה הובילה למהפך בשני המשחקים ולניצחון 2-1 בשני המשחקים – כאשר שלו כובש את שני שערי הניצחון תוך הפגנת קור רוח.

 איך אתה מסביר את השינוי ביכולת השנה?

"רונן גבאי, המאמן, דיבר איתי המון  והבהיר לי את חשיבות השנה הזו, שהיא השנה האחרונה בנוער ובה אני אמדד תחת זכוכית מגדלת לעיני סקאוטים מקבוצות שונות. אני חושב שהתמיכה והעידוד של רונן והצוות המקצועי לאורך כל התקופה בבית"ר טוברוק, עזרו לי לעשות השנה את הקפיצה קדימה".

מה אתה אומר על הקבוצה השנה?

"עזבו אותנו בתחילת השנה הרבה שחקנים מובילים, שהיוו את השלד של העונה שעברה. אבל אנחנו, בטוברוק, רגילים לזה ויודעים להיערך בהתאם. רונן והצוות עבדו איתנו קשה מאוד בהכנה על גיבוש ואיחוד הקבוצה ליחידה אחת. אני שמח שאנחנו מצליחים להחזיר להם על המגרש עם פתיחת העונה ומקווה שנוכל להמשיך ולהיות חלק ממשולש הצמרת עד לסיומה".

חושב על תואר בעונה האחרונה?

"עוד מוקדם מידי לצאת בהצהרות. אני חושב, שחשוב יותר שנמשיך ליהנות מלשחק ביחד ונתחבר ממשחק למשחק. אם עוד חצי שנה נוכל לשמור על יכולת כזו, נוכל לדבר על תארים. כרגע, חשוב לנו לחשוב קדימה, משחק אחר משחק, ולהמשיך לאגור נקודות".

שאיפות? חלומות? אולי השתלבות בקבוצת מכבי נתניה?

"החלום שלי, כמו חלום של כל ילד שמשחק כדורגל מגיל 6, הוא להשתלב במועדון בוגרים ולהחזיר לאריק איזיקוביץ ואנשי המועדון על ההשקעה הארוכה והשנים הרבות במועדון. אני מקווה שבסוף השנה אוכל להגשים את החלום".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן