מאות בטקס התייחדות והנחת אבן פינה לזכר חללי חיל הטכנולוגיה והאחזקה

טקס התייחדות והנחת אבן פינה לזכר חללי חיל הטכנולוגיה והאחזקה בסימן ״75 שנות חלוציות", התקיים במרכז ההנצחה החילי בעיר נתניה.

0
205
טקס התייחדות והנחת אבן פינה לזכר חללי חיל הטכנולוגיה והאחזקה בנתניה
טקס התייחדות לזכר חללי חיל הטכנולוגיה והאחזקה בנתניה. צילום דובר צה"ל

טקס התייחדות והנחת אבן פינה לזכר חללי חיל הטכנולוגיה והאחזקה בסימן ״75 שנות חלוציות", התקיים במרכז ההנצחה החילי בעיר נתניה.

הטקס התקיים בראשות ראש אט״ל, אלוף מישל ינקו, ובנוכחות קצין טכנולוגיה ואחזקה ראשי, תת אלוף אריאל שימה.

״יש משהו מרגש בשעה הזו, בעיקר כשמסתכלים על האנשים שנמצאים פה". אמר האלוף מישל ינקו. עוד הוסיף, כי "בעיניי, זה הסיפור האמיתי והיפה של צה״ל ושל עם ישראל עם המחירים שהוא שילם. גם עם היכולת להסתכל קדימה על העוצמות של הצבא והעם הזה".

"הזדמנות מצוינת בערב כזה, להביא לידי ביטוי את מורשת החיל. חיל המשרת את המדינה נאמנה ונלחם בכל מלחמות ישראל. אתם יכולים להיות גאים בחיל הטכנולוגיה והאחזקה, חיל מאוד חזק ועוצמתי. הקמת מרכז החדשנות ומרכז המבקרים מסמלים את המורשת הענפה, את הנצחת הנופלים, ואת התקומה שלנו".

קצין טכנולוגיה ואחזקה ראשי, תא״ל אריאל שימה, אמר כי "אנו כאן לזכור ולהזכיר, כי החיים של כולנו במקום הזה. החופש, צחוק הילדים על החוף – על כל אלה, שילמו בחייהם הנופלים והנופלות. הם, בלכתם, הותירו לכולנו חלל עצום. משפחת חיל הטכנולוגיה והאחזקה נושאת עימה מורשת מפוארת ורבת שנים.
פעילותו ותרומתו במלחמות ישראל, במבצעים, נבנתה ונחצבה בידי דורות של אנשים מופלאים. היא נכתבה בדמם של אחינו ואחיותינו האהובים״.