חמסה עליהם: מכבי נתניה ניצחה את הפועל רמת גן 5:3

1
231
ערן לוי מכבי נתניה
ערן לוי - מכבי נתניה. צילום ניר אנשר

מכבי נתניה הוכיחה הערב בפעם המי יודע כמה העונה שהיא פשוט גדולה על הליגה הלאומית. במסגרת המחזור ה- 33 בליגה הלאומית נפגשו הפועל רמת גן ומכבי נתניה למשחק רווי שערים ומצבים כאשר נתניה הייתה בהחלט הפייבורטית לכל אורך ההתמודדות.
חניכיו של דראפיץ' דאגו לספק לאלפי האוהדים הצהובים שהגיעו עד רמת גן לעודד תצוגת כדורגל אמיתית במהלכה הבקיעו חמישה שערים, כל אחד בצבע. מי שניצחו על הקונצרט הצהוב ברמת גן הם קפטן הקבוצה ערן לוי שרשם לזכותו שני בישולים וצמד שערים ודיא סבע שרשם גם הוא צמד שערים.
המשחק בין מובילת הטבלה לבין רמת גן הממוקמת במקום השלישי, סיפק קצב מצוין והתקפות שנעו מצד לצד ומי שהפגינה שליטה כמעט מוחלטת היא הקבוצה המקומית.
הקונצרט הצהוב התחיל כבר בדקה ה- 13 אז מצא את עצמו ערן לוי חופשי מצד שמאל של הרחבה ומזווית כמעט בלתי אפשרית שהותיר את פשכצקי חסר אונים והעלה את נתניה ראשונה על לוח התוצאות. בדקה 35 הצליחה רמת גן להשוות כאשר ירואן טסלר השתלט על כדור טועה ובעט חד וחלק לרשת הצהובה 1:1.
שניות לפני השריקה לתום המחצית הראשונה היה זה דיא סבע שקיבל כדור אדיר מקוגבנייה ובמבצע אישי נהדר כבש את השני לזכותה של נתניה שירדה למחצית ביתרון.
המחצית השנייה נפתחה חזק מצידה של רמת גן שניסתה לחזור לעניינים אך מי שחיבל בתכניתה היה קפטן הקבוצה ערן לוי שבישל מצוין לקובי מור שממרחק 9 מטרים בעט לרשת. גם את הגול הרביעי בישל ערן לוי הפעם לדיא סבע שהחמיץ בהזדמנות הראשונה אבל כבש בשנייה, 4:1 לנתניה.
רמת גן סירבה להיכנע לצהובים ובדקה ה 75 היה זה המחליף ניראל מחפוד שהחזיר את רמת גן לתמונה אבל לא להרבה זמן.
את תוצאת המשחק המטורף הזה חתם ערן לוי בדקה 82 שהוציא כדור קרן שנעצר עמוק ברשת של רמת גן.. 5:2 לנתניה תוצאת סיום

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן