נבחרה מנהלת חדשה לחטיבת ביניים אלתרמן – קריית השרון

ענבל שרף, שניהלה בעברה חטיבה צעירה ואת ביה"ס היסודי דוד ילין בתל אביב, משלבת מגוון רחב של גישות חינוכיות - אותן תטמיע בחטיבת הביניים אלתרמן בנתניה

0
2663
ענבל שרף, מנהלת אלתרמן - חטיבת ביניים, קריית השרון, נתניה
ענבל שרף, מנהלת אלתרמן

ענבל שרף, שניהלה בעברה חטיבה צעירה ואת ביה"ס היסודי דוד ילין בתל אביב, משלבת מגוון רחב של גישות חינוכיות – אותן תטמיע בחטיבת הביניים אלתרמן בנתניה.

שרף, נשואה לאלון ואימא לשלושה ילדים בוגרים (עידו, יהב ונועה), היא בעלת תואר ראשון בחינוך מיוחד.  היא מומחית להוראה מתקנת, קריאה וכתיבה. כמו כן היא בעלת תואר שני בניהול מערכות חינוך. את דרכה החלה ענבל שרף כמחנכת כיתה. בהמשך שימשה כמנהלת חטיבה צעירה. בשמונה השנים האחרונות שימשה כמנהלת  בית הספר היסודי דוד ילין בתל אביב.

עם בחירתה לתפקיד אמרה ענבל שרף, כי "אני מאמינה כי בכל נער ונערה קיימות היכולות להצליח ולהביא לידי ביטוי את הכישורים הטמונים בהם. תפקידו של הצוות החינוכי הוא לקדם מוטיבציה פנימית אצל כל תלמיד. זאת,  תוך הגברת תחושת השייכות, המסוגלות ואמונה ביכולתם להצליח".

"אני מביאה איתי את הזכות לחלום ולהגשים חלומות. את האמונה כי ביכולתו של הצוות החינוכי להשפיע, לשנות ולהוביל חינוך מיטבי ופורץ דרך. חינוך המבוסס על קשר מורה – תלמיד, המאפשר לנוער להתפתח. אני רואה חשיבות רבה בגיוון דרכי ההוראה. חשיפת הנוער למגוון אינטליגנציות, מיומנויות חברתיות ופיתוח החוזקות שלהם, כדי להכיר ולתת מענה לשונות בקרבם".

על בידולה של חטיבת הביניים אלתרמן בקריית השרון, שתתמקד בתחום התעופה. הרחיבה ענבל שרף. "נקדם את ביה"ס כבי"ס לתעופה וחלל ביחד עם חיל האוויר ומרכז פלנתניה. אני רואה בחברי קהילת בית הספר שותפים חשובים ליצירת אווירה טובה. היא תומכת ובונה שתאפשר קידום תהליכים, תוכניות, שאיפות, יוזמות חינוכיות והגשמת חלומות. מצפה להכירכם ולצאת לדרכנו החדשה תוך שיתוף פעולה וכבוד הדדי".