עידן שריקי: אופתע אם נתניה לא תעלה כבר השנה

0
212
עידן שריקי - מכבי נתניה
עידן שריקי. צילום ארכיון ניר אנשר

ביום שישי האחרון, בשעה שאוהדי מכבי נתניה צפו בחלוץ הוותיק עידן שריקי, שקרע לא מעט רשתות בשתי הליגות הבכירות, כובש את שער הניחומים במדי לוד – בתבוסה 5:1 למכבי נתניה – נשמעו לא מעט קולות שנזכרו בתרומתו הרבה להחזרת מכבי נתניה לליגת העל, לפני כשלוש שנים, תחת שרביטו של המאמן יוסי מזרחי.

עד כמה הופתעת ממשחקה של מכבי נתניה?
"ממש לא הופתעתי. היה ברור לכולנו, שמכבי נתניה קבוצה מצוינת, עם שחקנים מצוינים ולא מעט שחקני הכרעה. ברגע שאיבדנו אותם קצת, ישר חטפנו בראש. הניצחון של מכבי נתניה היה מוצדק".

לפני כשלוש שנים היית אחד הגורמים שסייעו לחזרת נתניה לליגת העל, האם אתה רואה את זה קורה גם השנה?
"אני אומר לך את זה בצורה הכי נחרצת שיש: אני חושב שאם מכבי נתניה לא תעלה, זה מאוד יפתיע אותי. מכבי נתניה פשוט טובה יותר מהליגה הנוכחית בשתי רמות. אפשר לראות את זה בקצב צבירת הנקודות, בכישרון, במשמעת, בנחישות".

האם אתה רואה קווי דמיון בין הקבוצה שעלתה איתך לפני שלוש שנים ובין הקבוצה הנוכחית?
"השריד היחיד מהקבוצה שאני שיחקתי זה ערן לוי ואולי ויקי כחלון שהיה בסגל הקבוצה. סוד ההצלחה של הקבוצה, זה חדר הלבשה מגובש. בזה אני חושב יש דמיון בין אז לבין היום. יש גם דמיון ברמת האהבה. אנחנו מאוד אהבנו בתקופתי את מזרחי כמאמן, ואני יודע שהשחקנים בהרכב של היום מאוד אוהבים את דראפיץ וברדה כמאמנים".

אתה כבר נושק לגיל 36. עד מתי תמשיך בליגה המקצוענית ומה הסיכוי שתלבש שוב את מדי נתניה – למשל בינואר הקרוב?
"אשחק עד שהגוף שלי יגיד לי סטופ. זה עדיין רחוק מזה, ואני נהנה מכל אימון ומכל משחק. כל עוד ארגיש את הרעב ואת היכולת שלי לתרום, אתרום. לשאלתך השנייה, לי ישנם זיכרונות נפלאים ממכבי נתניה, אם יהיה בכלל מהלך כזה בינואר, כזה שיוסכם על שתי הקבוצות, ברור שאשמח לשחק במדי נתניה".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן