וויסבאדן: פתיחה מבטיחה לאיתן רצון

0
94

בלם קבוצת הנערים של בית"ר טוברוק, איתן רצון, משתלב לשביעות כל הצדדים במועדון הגרמני וויסבאדן – כך אישר לנתניה און ליין-ksn זאביק זלצר, מנהלה המקצועי של טוברוק, אשר ליווה את רצון לגרמניה וצפה בפתיחת האימונים של מועדון הפאר הגרמני וויסבאדן.

לפני כעשרה ימים סיכמה בית"ר טוברוק עם המועדון הגרמני וויסבאדן על העברתו של בלם קבוצת הנערים של טוברוק איתן רצון למועדון המשחק בליגת העל לנוער בגרמניה.

בסוף השבוע האחרון, עם נחיתתו בגרמניה, השתתף רצון המלווה בזלצר, לפתיחת סדרת האימונים של המועדון וטורניר פתיחת עונה מיוחד בהשתתפות קבוצות הנוער הגרמניות הבכירות.

מבית"ר טוברוק נמסר, כי רצון השתלב במהירות ובצורה חלקה באימונים, ואף פתח בשלושה משחקי אימון בהם הציג יכולת מרשימה. במשחק הראשון ניצחה קבוצתו החדשה של רצון את וורדר ברמן בתוצאה 1-0 , לאחר מכן ניצחה גם את קאסל 2-0 ונעצרה רק בגמר – בהפסד 2-0 להנובר.

מעבר להשתלבותו המקצועית, מהמועדון הגרמני נמסר, כי נעשו כל התהליכים להשתלבותו המהירה של רצון לחיים בגרמניה. רצון כבר נרשם על-ידי המועדון לבית ספר דובר אנגלית בעיר, ואף הוצמד לו מורה פרטי לגרמנית במטרה לפתח וללמוד את כישורי השפה המקומית.

"מבחינה מקצועית איתן הרשים את אנשי המקצוע של וויסבאדן וגם את אנשי המקצוע של הקבוצות היריבות, שמיהרו לבדוק במי מדובר", אמר זלצר והוסיף: "חשוב לזכור, שהמסע של איתן רצון רק מתחיל. זה לא הולך להיות קל וצפויים עוד קשיים, אבל בהחלט ניתן לומר שההתחלה מבטיחה".