מפגן תמיכה בצה"ל ובמדינה בכיכר נתניה

0
90

אלפים צפויים להשתתף ביום רביעי הקרוב (23.07), בשעה 19:00, במפגן תמיכה במדינה ובכוחות צה"ל הפועלים בשעות אלה בעזה. מאחורי היוזמה עומד מידד נעים (27), סטודנט מנתניה לכלכלה וחשבונאות במכללת רופין, שגיבש את הרעיון יחד עם שניים מחבריו: שלומי שטרית, סטודנט במכללה האקדמית נתניה ודנה אלמקייס, סטודנטית באוניברסיטת ת"א – גם הם נתנייתים.

לנתניה און ליין-ksn  הסביר, כי "ישבנו בסוף השבוע בפאב בנתניה, ודיברנו על המצב. אני הבעתי את מורת רוחי, שעדיין לא קיבלתי צו 8. חשבנו מה נוכל, אנחנו, הצעירים, לעשות כדי להביע תמיכה בכוחות צה"ל ובמדינה שלנו. אז קבענו לקיים מצעד דגלים". אלא, שהיוזמה אשר זכתה לאלפי שיתופים ברשתות החברתיות, הפכה במהרה לאירוע ענק המחייב אישור משטרה שהתקבל.

לקיום מפגן התמיכה בצה"ל ובמדינה התגייסו לסייע אנשי "הגג", המקום החדש לצעירי נתניה מטעם העמותה לחינוך בלתי-פורמאלי, עיריית נתניה, אגודת הסטודנטים של מכללת רופין המרכזת מאות משלוחים לחיילים בעזה (תחתונים, גרביים, שמפו, סבונים וחטיפים יתקבלו בברכה) וכן ג'ניה אלבוים העומד מאחורי הדף "נתנייתים בינוניים וסבירים".

"אני קורא לכל תושבי נתניה והסביבה להגיע עם דגל המדינה ולהביע תמיכה במדינה ובצה"ל. אין כאן ימין או שמאל, אלא הזדהות אמיתית עם מי שמגנים על זכותנו לחיות בשלום וללא איום מתמיד. מדובר בהתארגנות ספונטנית. הופתענו מההיענות ואנו נרגשים לקחת חלק ולתרום את תרומתנו", סיכם מידד נעים. נקודת המפגש, אגב, בכיכר העצמאות האינטראקטיבית.