הבינגו של ראובן עטר: ליאור ראובן

0
231
ראובן עטר - מכבי נתניה בית
ראובן עטר. צילום ניר אנשר - נתניה און ליין

פרשני הכדורגל והאוהדים של מכבי נתניה הרימו יותר מגבה אחת, כאשר המאמן ראובן עטר החליט להמר על המגן ליאור ראובן. ליאור ראובן, בעוד חודש יחגוג 31, ישמש כמחליפו של אוראל דגני. דגני, כזכור, נמכר בתחילת העונה למכבי חיפה. שמות של מגנים רבים הוצעו לעטר. ביניהם ניתן לציין את עדי נמני הצעיר. אולם, המאמן עטר החליט, כהרגלו, להפתיע ולהמר על ראובן.

ליאור ראובן הוא תופעה המזכירה את כקפטן הקבוצה, אחמד סבע. גם הוא נדד שנים ארוכות בליגות הנמוכות – עד שהגיע להכרה בצמרת ליגת העל. באופן מפתיע, את ליאור ראובן מרגש יותר אובדן הנקודות מול הפועל פתח תקווה, מאשר ההצלחה האישית שלו.

 יש הרגשת פספוס אחרי המשחק בשבת?

"בוודאי, איזו שאלה. לאורך כל המשחק היינו יותר טובים, הגענו להמון מצבים והרבה הזדמנויות הבקעה. ברור שהתאכזבנו, שלא לקחנו שלוש נקודות חשובות במשחק הזה".

 ניצחון היה מעמיד אותנו כמעט בראש הצמרת. יש לכך משמעות?

"לא יודע אם כרגע יש לזה משמעות, כי הליגה מאוד צפופה בשלב הזה. כרגע, מה שהכי חשוב מבחינתנו, זה לצבור כמה שיותר נקודות. למיקום בשלב הזה אין כל כך משמעות. כמו שהמאמן ראובן עטר אמר לכם, בנתניה און ליין, בראיון: רק אחרי השליש הראשון דברו איתי על מיקומים".

 נכנסת לנעליים גדולות. האם אתה מרוצה עד עכשיו מהיכולת שלך?

"אני מאוד מרוצה, במיוחד מהקטע החברתי שקיים בקבוצה. קיבלו אותי בצורה מדהימה.  מה שלא קורה בכל הקבוצות אליהן מגיע שחקן חדש. באשר ליכולת שלי, הביטחון שמעניק לי ראובן עטר, תורם מאוד. אני, כמו כל חבריי לקבוצה, עושה הכל בכדי להשתפר ממשחק למשחק ומה שחשוב זה, שהמאמן שהוא הקובע, יהיה מרוצה מהיכולת שלי וכך אוכל לתרום יותר למשחק הקבוצתי".

הסתובבת בלא מעט קבוצות במהלך הקריירה שלך. איך אתה רואה את מכבי נתניה מבחינתך?

"קבוצה גדולה לכל דבר. גם בגלל העבר המפואר שלה, וכיום קבוצה שמציגה כדורגל איכותי ויפה וקהל גדול שדוחף אותה.  אין ספק, שגם בפן הניהולי  וגם בפן של הצוות המקצועי, מכבי נתניה ברמה הגבוהה ביותר".

 הליגה השנה חלשה יותר?

"תשמע, אני לא יודע אם 'חלשה' זו המילה מתאימה. מה שבטוח זה, שהליגה השנה הרבה יותר מעניינת ודינאמית משנים קודמות. זו ליגה קשה, אבל אני נהנה מכל רגע".

אתם, השחקנים, מרגישים שאפשר להתמודד על תואר השנה?

"תמיד טוב לחלום ולשאוף הכי גבוה שאפשר. זה לא דבר רע, אבל זהו שלב מוקדם מידי לדבר על מטרות. אנחנו צריכים כרגע להתמקד: איך אנחנו ממשיכים במגמת השיפור ולהמשיך לעבוד קשה ברגע שנתמיד. זה משהו שיגיע בשלב מאוחר יותר".

 עברת כבר מספר מאמנים. מה סוד הקסם של ראובן עטר?

"כל מה שאני אגיד בוודאי כבר אמרו לפניי. ראובן הוא מסוג המאמנים, שהשחקנים פשוט משחקים בשבילו בגלל האמונה והביטחון, הגיבוי והערכה שהוא מקנה. ראובן גם אסטרטג מצוין, והוא מנסה להנחיל לנו ראיית משחק רחבה וחשיבות הלכידות כקבוצה שלמה".

 מה יחשב בעיניך כהצלחה אישית וקבוצתית העונה?

"מבחינה אישית, כמובן, להמשיך ולהציג יכולת טובה. מבחינה קבוצתית, להמשיך ולהיות חלק בלתי נפרד מהקבוצה הזאת והשאיפה שזה ילך וישתפר כל הזמן".

 בשבת תארח את נתניה מ.ס. אשדוד. כיצד שומרים על מאזן חוץ מושלם?

"עושים את כל הדברים, בדיוק כפי שינחה אותנו ראובן. אין לי ספק, שאם נמשיך וניצמד להוראות של הצוות המקצועי, פלוס עבודה בלתי פוסקת במגרש, גם התוצאות יהיו בהתאם".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן