ג'רום רנדל רואה צהוב בעיניים

ג'רום רנדל, שהגיע לברק נתניה לפני תחילת העונה, מסתגל מהר מאוד לחיים בעיר היהלומים.

0
102
אולם כדורסל בנתניה
צילום fotolia

ג'רום רנדל, שהגיע לברק נתניה לפני תחילת העונה, מסתגל מהר מאוד לחיים בעיר היהלומים. בליל שני, מול מכבי תל-אביב, רק שתי נקודות הפרש הפרידו בין תיקו שהיה מחייב הארכה.

אומנם הצהובים שיחקו יחסית חלש, אך מנגד שחקניו של דני פרנקו נתנו הצגה גדולה וקרב עיקש. ג'רום רנדל, שקלע 17 נקודות, והספיק לרשום יחד עם קבוצתו הפסד בית מביך לאשדוד והפסד חוץ גבולי בנוקיה למכבי תל-אביב, הרבה יותר מאופטימי.

האם אתה מאוכזב מהתוצאה מול תל-אביב?

"כשמפסידים מאוכזבים. זהו האופי הספורטיבי. הגענו למשחק כאנדר-דוג ונתנו את הכל. ברבע הראשון הובלנו בנקודה, וברבע השלישי הגענו ליתרון שיא. זה היה קרב צמוד שנמשך עד השנייה האחרונה. הוכחנו את מה שהמאמן דני פרנקו אומר תמיד: עבודת צוות".

לקבוצה הגעת רגעים ספורים לפני פתיחת העונה. ניתן לומר שהתאקלמת בעיר?

"כן, ואפילו בקלות רבה. החיים בעיר נפלאים. מזג האוויר טוב ונוח לעומת טורקיה בה שיחקתי בעונה שעברה. האוכל כאן מצוין ובסך הכל האווירה ברחוב הנתנייתי כייפית. לפני שהגעתי נאמר לי שברק נתניה הוא מועדון קטן וצנוע אשר מתנהל במקצועיות ראויה להערכה. מאז כשהגעתי אני נהנה מזה. הטיפול של ההנהלה בשחקנים בכלל ובזרים בפרט בדיוק כמו במועדונים גדולים. דואגים לכל מה שחסר לנו. נותנים לנו תחושה והרגשה חמה, שלמרות הריחוק מהבית באמריקה, לא מרגישים געגועים. מבחינה מקצועית, פרנקו המאמן, מתייחס בכבוד ובהערכה, משקיע בכל אחד בשיחות אישיות. גם כשלא פוגעים, הוא מבין כל שחקן, משוחח ומעודד ויודע בדיוק מה להגיד".

בכל זאת, הפסד בית לאשדוד ואח"כ בנוקיה, פתיחה לא מוצלחת?

"כמו שפרנקו אומר, אנחנו קבוצה בהתהוות. כריסטיאן בארנס המצוין הגיע רק שבועיים לפני פתיחת הליגה ולצערנו החלים מפציעה. מול אשדוד זה הפעם הראשונה ששיחקנו עם סגל שחקנים מלא. לרוע המזל, למרות שהמשחק היה צמוד, הפסדנו בארבע נקודות בלבד. חוסר מזל, אני בטוח שנשתפר. לגבי מכבי, מדובר במשחק חוץ הכי קשה היום באירופה לכל קבוצה, ועדיין – כמו שאמרתי – רק שתי נקודות הפרידו בינינו בסיום. אני לא מתרגש משני הפסדים. יש לנו בנתניה קבוצה מאוד טובה שרצה מהר ועושה סלים כמעט מכל מצב. אנחנו מתאמנים חזק ומשתפרים בהגנה ויהיה לנו עוד הרבה מה לומר בליגה".

ממה שהספקת לראות עד עתה מה דעתך על הליגה שלנו?

"הליגה בארץ מאוד טובה, עם ישראלים צעירים וכישרוניים וזרים איכותיים. הליגה מאוד צמודה וצפופה. תראה את המחזור שהפסדנו מול אשדוד. הבקעה ניצחו בשתי נקודות, בני השרון ניצחו בשתי נקודות, אנחנו הפסדנו בארבע, הכול צמוד. מלבד מכבי תל אביב שבאמת מבחינת תקציב וסגל שחקנים נמצאת מעל הליגה בכמה דרגות, ובמקרה שלה הפסדנו בשתי נקודות, כל הקבוצות פחות או יותר שוות וכל קבוצה יכולה לנצח בסיטואציה כזו או אחרת כל קבוצה.

השתלבת מהר יחסית בקבוצה, ויש המסמנים אותך כמנהיג. עד כמה זה נכון?

"הביאו אותי להיות הרכז הראשון של הקבוצה. אני לא חושב, עדיין, שאני מנהיג, כי יש עוד שחקנים מנוסים על המגרש. בנקס פה כבר עונה שנייה, יהוא ותיק בליגה ויש לו קבלות וכמובן אלירן הקפטן הוותיק, שיש לו הרבה מניות באווירה החיובית והטובה בחדר ההלבשה שלנו. כולנו משתדלים לתת בכל משחק 100% ולנצח. לא תמיד זה מצליח. לפעמים יש תקלות ולכדור לעיתים יש חיים משלו. אני עולה למגרש ועושה את הכל עם כולם".

ג'רום רנדל, מהניסיון שלך, מה ההבדל בין אירופה לבין ישראל ונתניה?

"ההבדלים גדולים מאוד. באירופה אין יחס אישי. אתה בא לעבודה וזהו. אתה מסיים אימון והולך לבית לבד. אף אחד לא מכיר אותך, לא מתייחס אליך ואם אתה לא במועדון גדול, קורה לעיתים שבסוף עונה אתה גם רודף אחרי כסף שחייבים לך. כבר אמרתי בתחילת הראיון, בנתניה ממש מקצוענים. כל הזמן שואלים מה שלומך ודואגים שלא יחסר לך מאומה. כולם, ההנהלה והשחקנים, מנסים להשלים לך את כל מה שחסר. האוהדים מזהים אותנו ברחוב בנתניה ומרעיפים עלינו חום ואהבה. אנחנו מוזמנים לארוחות ערב שבת אצל הישראלים, וזה ממש מרגש לראות את כל המשפחה יושבת לאכול ביחד ועושה "קידוש". ההנהלה מתפקדת בצורה מקצועית, המשכורות נכנסות בזמן ויש לנו שקט תעשייתי".

היכן לדעתך נראה את ברק נתניה בסיום העונה?

"העונה רק התחילה, ציינתי שרוב הקבוצות שוות פחות או יותר ברמתן. אנו מתחברים כעת ואני מקווה שהאווירה הטובה בקבוצה, גם בחדר ההלבשה וגם על הפרקט, במיוחד הפרגון בינינו השחקנים, תמשך. אני מקווה ומאמין, שבסיום העונה נהיה בחלק העליון של הטבלה".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן