דורון אוסידון הודיע על התפטרותו ממכבי נתניה

0
208
יו
יו"ר מכבי נתניה דורון אוסידון. צילום מתוך הפייסבוק

במסיבת עיתונאים שכינס במיוחד הודיע דורון אוסידון על התפטרותו ממשרת יו"ר מכבי נתניה. אוסידון שבתקופה האחרונה נתון ללחץ והמון ביקורת בין היתר מצידם של אוהדי הקבוצה, נכנע לטענתו לאלימות והחליט לסיים את תפקידו כיו"ר הקבוצה. במסיבת העיתונאים נימק אוסידון את החלטתו תוך שהוא מאשים בדברים קשים את אנשי הקבוצה ואוהדיה "במהלך עבודתי במועדון גיליתי כמות עצומה של אוכלי חינם שפעלו לקידום האינטרסים האישיים שלהם כאשר ניגשתי לתהליך של סילוק עשבים שוטים." עוד הוסיף אוסידון כי במהלך כהונתו גילה לא מעט כאלה שניסו לפגוע במועדון וידע כי קיצוץ הכנפיים של אותם אנשים יגרור ביקורת "היו אנשים שניסו לפגוע במועדון כדי לקדם את האינטרסים שלהם. היום אני לא מתבייש להגיד מכבי נתניה היא מועדון גדול שמוקף באנשים קטנים."
עוד התייחס אוסידון לקומץ האוהדים אותו הוא מגדיר אלים ואמר: "האוהדים של נתניה נפלאים, על אף ששנים לא ראו תואר הם תמיד תמכו בקבוצה. יחד עם זאת, אותו קומץ אלים וממומן חצה קווים אדומים. מלבד איומים על חיי וחיי משפחתי, הם פגעו במשפחתי המורחבת ופרנסתה." כמו כן הוסיף ופנה לשרת התרבות והספורט וכן לראשי הקבוצות והמנהלת שאלה יטפלו כראוי בתופעת האלימות שמתפשטת בענף הכדורגל ומאיימת על קיומו "האלימות בספורט הישראלי ובכדורגל תגדע את הענף שכולנו אוהבים. מי ששותק אל מול התופעה הבזויה הזו נותן לה לגיטימציה. חייבים להשמיע קול שפוי והגיוני ולעשות לתופעה סוף. צריך לשלב את אוכפי החוק כדי לטפל בתופעה בהקדם".
אוסידון התייחס לפנייתה של ראש העיר אליו בבקשה שיתפטר מהמועדון וכן לאי תשלום המשכורות והאחריות של העירייה לעניין: "בשבוע שעבר ראש העיר, איתה עבדתי בשיתוף פעולה ביקשה שאשים את המפתחות ואלך. האנשים בעלי האינטרסים השפיעו על ממלאי תפקיד בעירייה ועל ראש העיר. אני עוזב את מכבי נתניה בלב כבד אבל עם המון אהבה. העירייה בניגוד להתחייבות לא העבירה כספים. אני מצפה מהעירייה להעביר את הכספים כדי לשלם לשחקנים. אני מצפה שיעמדו בהתחייבות וימשיכו בתהליך ההבראה". היו"ר היוצא סיכם את תקופתו הלא פשוטה במועדון הצהוב: "עברתי שנה קשה ומורכבת, אבל אני לא מצטער שהגעתי. ימים יגידו מה עשיתי כאן. אני מוכן להקריב את כל מה שעשיתי בשביל להוכיח שאני לא הייתי הבעיה. אני מאוכזב מהמון דברים שקרו בדרך. מי שהקיף את ראש העיר ואי אפשר לקרוא להם אוהדים, עשו הרבה בלגן סביבה. קיבלתי את המועדון בכאוס מוחלט ונאלצתי לקחת הלוואה של 7.5 מיליון שקל. תמיד הייתי צריך לשאול כמה כסף יש כדי להחתים שחקנים. כמנהל אחראי עשיתי מהלכים כמו מכירת שוינפלד שבחוזה שלו נכתב שאם נרד ליגה הוא יהפוך לשחקן חופשי, אלו דברים שעשיתי כדי שאוכל לשלם את כל החובות והמשכורות. אם אני הבעיה אז אני אזוז הצידה ואתן להם לנהל".
על עתידה של הקבוצה והטעויות שלו כמנהלה הודה אוסידון: "אני לא חף מטעויות, אבל בשורה התחתונה אנחנו יורדים ליגה. הטעות שלי הייתה שבתוך כל הבלאגן לא מיניתי מנהל מקצועי. בכדורגל הישראלי התפקיד הזה הוא הכרחי. בתחילת העונה שמיניתי את שלומי דורה, שהיה מאמן העונה שעברה וחשבנו שנוכל להצליח ביחד, זה לא הספיק והייתי כנראה צריך עוד עין מפקחת מלמעלה".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן