אמישראגז מציגה: ברביקיו מושלם בפיקניק, בחצר או במרפסת הבית

0
607
גריל גז אמישראגז נתניה
גריל גז מבית אמישראגז - סניף נתניה. צילום חן ליאופולד

 

הפריחה בשדות מסמנת יותר מכל שהאביב כבר כאן. יותר ויותר משפחות יוצאות לטיול או לפיקניק, מארחות במרפסת או בחצר הבית, במיוחד לקראת החגים הממשמשים ובאים, חג פסח ועמו חול המועד, וכמובן יום העצמאות שהפך באופן רשמי לחג הכי מזוהה עם מנגל.

גריל בטיחותי, קל לתפעול ובריא יותר

חברת אמישראגז, אשר חרטה על דגלה מקצוענות ללא פשרות, תפעול בטוח ובעיקר ידידותית למשתמש, מציגה שורה של פתרונות ייחודיים ובטיחותיים לבישול בטבע או בישול בחצר הבית. מערכות גריל גז מתקדמות שתוכננו בקפידה, תאפשרנה לכם, ליהנות מברביקיו מושלם בצורה בטוחה, קלה ונקייה.

אם תבחרו לצאת לפיקניק, תמיד תוכלו להצטייד במערכות הגז הייחודיות והבטיחותיות של אמישראגז לטיול ולשטח – החל מערכת קפה, דרך מערכות בישול ניידות מבוססות גז.

יתרונות גריל גז על-פני מנגל פחמים מסורתי הם רבים. גריל גז מתאים לחצר, לגינה או למרפסת בית משותף, ואפילו לקמפינג בטבע. מעבר לכך, גריל גז מצריך פחות השקעה בתפעול ועל-פי מחקרים שהתפרסמו לאחרונה, הצלייה עליו בריאה יותר: לבשר הנצלה על גריל פחמים עלול להידבק הפיח והשימוש בחומרי דלק שונים להדלקת הפחמים (מעבר לסכנה) מותיר טעמי לוואי. במערכות גריל גז של אמישראגז, שתוכננו בקפידה ועל-פי כל כללי הבטיחות, מובטחת צלייה נקייה ויעילה, עם אפשרות לשלוט בעוצמת החום – כאשר טעם העשן בבשר הצלוי נקי וטעים.

גריל מנגל גז אמישראגז נתניה
מערכות גריל גז מבית אמישראגז – סניף נתניה. צילום חן ליאופולד

יתרון נוסף במערכות גריל גז ומערכות ברביקיו של אמישראגז הוא בקלות הניקוי: לכל גריל גז של אמישראגז מערכת ניקוז המנקזת את השומנים ומובילה אותם לכלי ייעודי המונע הצטברות לכלוך בחלקים הפנימיים של הגריל. כל מערכות הגריל מיוצרות מחומרים איכותיים ביותר ומיוצרים בקפידה, בסטנדרטים גבוהים.

איך בוחרים גריל גז?
בבואנו לרכוש גריל נגדיר לכמה אנשים גריל הגז מתאים, מהי התדירות בה אנחנו עושים על האש, האם אנחנו ממנגלים פעם בשבוע או רק בחגים וביום העצמאות. בנוסף נשאל היכן בכוונתנו למקמו. למשל, בבתים משותפים, מותר להפעיל גריל גז במרפסות – כאשר הפעלת גריל פחמים אסורה. חשוב מאוד, שנתאים את גריל הגז לצרכינו על-מנת שיספק לנו חוויה מושלמת של צלייה לצד עמידות לאורך זמן.

פרט נוסף וחשוב לא פחות בבואנו לרכוש גריל גז, הוא לבדוק האם גריל הגז עומד בכל תקני הבטיחות הנדרשים. בחברת אמישראגז, המתמחה באספקת גז ובמוצרים מבוססי גז, הבטיחות עומדת מעל לכל. לכל מערכת גריל חמש שנות אחריות ואנשי המקצוע של אמישראגז יענו לכם לכל שאלה.

אמישראגז נתניה – רחוב גיבורי ישראל 12, א.ת. פולג. טלפון: 09-8615735.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן