דודו מכלוף בעלי מכבי רימקס נתניה רוצה את הגביע

3
669
מכבי רימקס נתניה - דודו מכלוף - כדורגל חופים
רוצה את הגביע - דודו מכלוף, בעלי מכבי רימקס נתניה

 

דודו מכלוף רגיל לתקשורת בתחום הנדל"ן והעסקים, אבל כשמדובר בכדורגל בכלל ובכדורגל חופים בפרט, הוא מודה שהוא מתרגש. למרות שזו העונה השנייה בלבד בה הוא בעלי קבוצת קבוצת מכבי רימקס נתניה, זו הפעם הראשונה בה הוא מתראיין על כדורגל חופים.

דודו מכלוף נכנס לפני שתי עונות לנעליו של איש העסקים וחברו הטוב, חבר המועצה יוסי דורון. את הקבוצה הוותיקה, שהורכבה מכדורגלנים ששימשו שלד מהיום בו החלו לשחק כדורגל חופים בישראל, בניצוחו של המאמן המיתולוגי בני לם, הוא נאלץ השנה לרענן – גם בגלל הודעת לם על עזיבתו וגם בגלל שחלק מהשחקנים פרשו בשל הגיל. למרות השינויים מאמין מכלוף, שקבוצתו, מכבי רימקס נתניה תגיע עד הגמר ותיקח את הגביע.

אתה מגיע מתחום הנדל"ן. איך נוצר הקשר בינך לבין כדורגל חופים בכלל וקבוצת מכבי רימקס נתניה בפרט?
"זה נכון. אני מגיע מתחום הנדל"ן ולמען האמת, עד לא מזמן לא היה קשר ביני לבין כדורגל חופים. יוסי דורון, בעליה הקודמים של הקבוצה, הוא חבר מאוד טוב שלי. הקשר שלי לענף התחיל דרכו. עזרתי לו לארגן חסויות לפני כל עונה, בהיבט העסקי-שיווקי. משם, בעצם, נדבקתי בחיידק. אחרי שיוסי נבחר כחבר מועצה, הוא נאלץ לוותר על הקבוצה – גם מפאת חוסר הזמן וגם בשל התפקיד החדש. הוא פנה אלי בבקשה לקחת עלי את הקבוצה. בסופו של דבר הסכמתי".

לשמש בעלים של קבוצת כדורגל זה המון התעסקות. למה צריך את זה?
"את בהחלט צודקת. קבוצת כדורגל זה כאב ראש אחד גדול. המון בירוקרטיה, ניירת והתעסקות בלתי פוסקת. לשאלתך למה הייתי צריך את זה? לא הייתי צריך את זה, אבל הגעתי לשלב שרציתי בזה. גם הילדים שלי מאוד אוהבים את הענף הזה והאיצו בי לעשות את זה ואני מאוד נהנה מהליגה הזו כבר כמה שנים מהצד. היום אני נהנה כבעלים. אני רואה בזה אתגר מקצועי וניהולי מהנה, תחביב וגם זמן איכות עם המשפחה".

אפרופו משפחה, אתה נשוי ואב לשלושה בנים העובד סביב השעון. איך ההיעדרות שלך בימי שישי בצהרים מתקבלת בבית? לא הרימו גבה?
"לא הרימו גבה, אלא בדיוק להפך. כפי שציינתי קודם, הילדים שלי מאוד אוהבים כדורגל ושלושתם משחקים כדורגל במכבי נתניה – כל אחד בשנתון שלו – כך שכדורגל חופים מעניין ומסקרן אותם. הם חיים את זה. אנחנו מגיעים יותר משעה לפני המשחק ונשארים עד אחרון המשחקים של אותו יום. לגבי אשתי, היא מאוד תומכת ומפרגנת כמו בכל דבר שאני עושה. היא אפילו מגיעה לחוף לצפות במשחקים, אבל רק בשלבי ההכרעה. בכל השאר היא צופה מהבית או מתעדכנת מאיתנו".

רק השבוע התחלתם להתאמן ושריקת הפתיחה בפתח, אתה חושב שאתם תגיעו מוכנים?
"מכבי רימקס נתניה תגיע מוכנה ומחוזקת מתמיד לעונה הנוכחית. נכון, השנה אין מספיק זמן להתאמן, אבל עדיין עם הזמן שיש נסתדר ונגיע במיטבנו. מכבי נתניה בכדורגל חופים מפגינה בכל עונה מחדש את איכותה ויכולת המשחק שלה. השנה הבאנו שחקנים זרים כחיזוק – כך שאנחנו מתכוונים לשמור על הרף הגבוה".

ספר לי קצת על הרכב הקבוצה החדש שיגיע לחוף – כולל החיזוקים מבחוץ?
"ישנם את שחקני הגרעין שנשארו משנה שעברה, בהם, אלון לוי, אדם לם, בן בריגה, אלחי צברי והשוער אבי גבאי. יש את המצטרפים החדשים, ביניהם, השוער חן ברקוביץ', אלעד שיק ועומר בוארון. דאגנו העונה גם להביא חיזוק משמעותי לקבוצה: שלושה שחקנים זרים ששניים מהם שחקני נבחרת ספרד ועוד שחקן ברזילאי מוביל".

אני משערת לעצמי שמדובר בהוצאה לא קטנה עבור עונה יחסית קצרה. מה התקציב של קבוצה כזו?
"התקציב של נתניה נחשב בין הגבוהים בארץ ועומד על 250 אלף שקלים, שממומנים על ידי ספונסרים שונים, תמיכה מצד עיריית נתניה וכמובן השקעה פרטית שלי, בכל זאת, מדובר בשכר למאמן לשחקנים ולכל העוסקים במלאכה.

זו העונה הראשונה בלי בני לם המאמן המיתולוגי של הקבוצה. מי נכנס לנעליים הגדולות שהשאיר?
"אין ספק שהמאמן בני לם הוא אחד הסמלים הבולטים של כדורגל החופים בנתניה. בני אמנם פרש מאימון הקבוצה ובעונה הקרובה לא יעמוד על הקווים, אבל הוא חבר קרוב ואני מדבר ומתייעץ איתו בכל מה שקשור לקבוצה והוא תמיד נמצא שם כדי לעזור. מי שיחליף את בני על הקווים הוא לירון פרטוק, שעוד תפקד כשחקן פעיל בעונה שעברה. פרטוק מכיר ויודע את הענף על בוריו. גרעין השחקנים מכיר אותו מהמגרש ויש חיבור טוב בינו לבין השחקנים – כך שאני לא רואה סיבה שזה לא יעבוד".

איפה בטבלה אתה שואף לסיים בסוף העונה?
"אני כמובן שואף ומכוון תמיד למקום הראשון. זה עניין של אופי: בכל תחום בו אני עוסק, זו השאיפה שלי. אין אצלי אמצע: הכל או כלום. נתניה, בכל עונה, תמיד הגיעה למקומות הכי גבוהים בענף וכמעט תמיד סיימה במקום הראשון או השני. בגישה שלי, מקום שני זו לא אופציה!".

אהבתם את הריאיון עם דודו מכלוף, בעלי מכבי רימקס נתניה – כדורגל חופים? מוזמנים לפרגן בשיתוף בפייס ובוואטס שעוד גולשים ייהנו…

3 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן