אישום: נתין זר רצח את חברו

0
115
תמונת אילוסטרציה של סכין מגואלת בדם
תמונת אילוסטרציה. פוטוליה

כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים הוגשו השבוע נגד פועל זר, אזרח תאילנד בן 36, בגין רצח חברו לעבודה, אף הוא אזרח תאילנד, שעבד איתו בבית אריזה באזור היישוב קדימה.

מהמשטרה נמסר, כי בתאריך 31.3 התקבל במשטרת ישראל דיווח על מקרה מוות של נתין תאילנד בבית אריזה סמוך לשדה תותים בקרבת צומת קדימה. נפתחה חקירה בחשד לרצח שבוצע באמצעות קופיץ – סכין קצבים. החשוד, אזרח תאילנד, נמלט מהמקום ואותר זמן מה לאחר מכן. מעצרו הוארך מעת לעת. לאחר חקירה ממושכת הוגש, כאמור, נגדו כתב אישום.

מכתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד גל רוזנצוויג, עולה, כי הנאשם והמנוח התגוררו בקרוואן משותף במושב קדימה והועסקו יחד במקום. היחסים בין השניים היו מתוחים עד כי הנאשם חש שהמנוח פוגע בכבודו ובנפשו. בתאריך 30.3.16 בשעות אחר הצהריים, בתום יום העבודה, היכה המנוח את הנאשם בראשו מאחור באמצעות מקל. יום לאחר מכן בשעה 05:20 או בסמוך לכך, פרץ ויכוח בין השניים.

בעקבות הדברים גמלה בליבו של הנאשם ההחלטה לגרום למותו של המנוח. בסביבות השעה 06:00, בעת שהמנוח היה כפוף בתנוחת ישיבה וגבו מופנה לנאשם, נטל הנאשם סכין קופיץ, התקרב למנוח, ובכוונה לגרום למותו חבט בו מספר פעמים. לאחר מכן נמלט הנאשם. המנוח נפל ארצה ונפטר במקום.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים טען התובע, עו"ד רונצוויג, כי "בעוד המנוח שרוע על הארץ מדמם, שטף המשיב את הקופיץ נמלט מהמקום והסתתר משך כיומיים לאחריהם שב לבית האריזה והטמין את הקופיץ במקום".

עוד טען: "כתוצאה ממעשי המשיב נגרמו למנוח 3 פצעי קציצה בקרקפת ובחופף להם שברים בגולגולת מעיכה ודמומים בקליפת המח, פצע קציצה בעור השפה התחתונה עם קטיעה חלקית של הלסת התחתונה ופצעים נוספים. המשיב נפטר במקום עקב נזק חמור למח שנגרם כתוצאה משלושת פצעי הקציצה בקרקפת להם גרם המשיב".

מעצרו של הנאשם הוארך עד להחלטה אחרת.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן