בעקבות הקורונה: עשרות בתי קפה בנתניה ומסעדות על סף קריסה

1
582
בתי קפה בנתניה, מסעדות בנתניה,חיי לילה בנתניה,ברים בנתניה,פאבים בנתניה
צילום אילוסטרציה fotolia

ראש העיר נתניה בפנייה לראש הממשלה בנימין נתניהו, בשם עשרות בתי קפה בנתניה וכן מסעדות הפועלות בעיר: החזר לפעילות מלאה את המסעדות ובתי הקפה בנתניה כבר בשבוע הקרוב בהתאם להנחיות "התו הסגול" ומשרד הבריאות. "אחרי שנים של מאמץ, הקמת תשתית איכותית ופתיחת עשרות מקומות בילוי, הסעדה ובתי קפה, תעשייה זו על סף קריסה".

לקריאת פיירברג-איכר מצטרפים גם בעלי פאבים וברים הפועלים בלילות, ותקופה זו הייתה אמורה להיות עמוסה אצלם. "המצב קטסטרופלי", ציינו בעלי פאבים, מסעדות וכן ברים.

"גם אם תוחזר הפעילות, ותותר כניסה למספר מוגבל של אנשים על-פי כללי הריחוק החברתי, כלל לא בטוח שמרביתנו ישרדו את התקופה – כיוון שכדי לכסות עלויות מינימום אנו צריכים תנועה של אנשים – כל מקום בהתאם לתחשיב שלו", הוסיפו.

השבוע, כאמור, שלחה ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר, מכתב לראש הממשלה, בנימין נתניהו, בבקשה להחזיר לפעילות מלאה את המסעדות ובתי הקפה בעיר בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

ראש העיר ציינה, כי לאחר מאמצים רבים הפכה העיר נתניה לעיר קיט, נופש ותיירות המארחת מדי שנה בתקופה זו אלפי תיירים המתארחים במלונות היוקרה שקמו באחרונה בנתניה ומטיילים באתרי העיר, בטיילות, בחופי הים ובשדרת הקניות המחודשת.

עוד ציינה כי לאור התשתית האיכותית שהקימה העירייה, התפתחו בשנים האחרונות עשרות מקומות בילוי, הסעדה וכן בתי קפה בנתניה לאורך ציר המדרחוב, הטיילת והכיכר, לצד פיתוח אזורי התעשייה בהם מרכזי תרבות ובילוי.

ראש העיר כתבה במכתבה, כי "כיום, לאור משבר הקורונה, נמצאת כל התעשייה המפוארת הזו על סף קריסה. המסעדות ובתי הקפה ברובם מחזיקים מעמד בזכות עבודה קשה בתקופת הקורונה – בה הם ניסו לשמר את לקוחותיהם באמצעות שירותי שליחויות ו"טייק אווי". מסעדות ובתי קפה במדרחוב, בחלקם, נפתחו על-ידי עולים מחבר העמים ומצרפת וקיימת סכנה לקריסתם. דווקא כיום, כאשר התיירות הנכנסת כמעט ואינה קיימת, יש ציפייה להמשך פעילות באמצעות תיירות הפנים והמבקרים בעיר. ישנה חשיבות רבה לפתיחת המסעדות ובתי הקפה מיידית, על מנת להספיק ולקדם לפחות את תיירות הפנים המגיעה לחופי הים בתקופת הקיץ".

כתבות נוספות העשויות לעניין את גולשי נתניה אונליין:

פרויקט פינוי בינוי שני במרכז העיר נתניה יצא לדרך

כביש 561 – עוקף אבן יהודה ומזרח נתניה יוצא לדרך

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן