מרכז בילוי חדש של העיר – השוק העירוני בנתניה

השוק הססגוני של נתניה, שהפך לאבן שואבת לפודיס' וחובבי קולינריה מכל הארץ, יהפוך למתחם בילוי כמיטב השווקים בארץ; עיריית נתניה באמצעות החברה לפיתוח ותיירות נתניה, תצא לעבודות שדרוג השוק

0
1192
מתחם הבילוי בשוק בנתניה. הדמיה, באדיבות דוברות עיריית נתניה

השוק העירוני בנתניה יהפוך למתחם בילויים עם שדרת בארים ואוכל. עיריית נתניה באמצעות חל"ת תחל בעבודות שדרוג השוק. כל זאת תוך תיאום עם ועד סוחרי השוק.

בין עבודות השדרוג תוחלף תשתית הביוב והניקוז בכל שבילי השוק. בנוסף יותקנו מפרידי שומן. במסגרת הפיכת השוק למקום בילוי ירוצפו שבילי השוק מחדש, יוקמו שירותים חדישים, כולל מונגשים. זאת ועוד יותקנו תאורה וחיפוי דקורטיבי לדוגנים ויותקנו תשתיות נפרדות לתוכנים.

גם גג השוק ישודרג ויבוצע בשלב שני כחלק ממכרז הגגות הסולריים שמבצע מנהל התפעול העירוני.

גולת הכותרת במתחם הבילוי הוא הקמת שני דוכני אוכל חדשים. אלה יאפשרו הקמת בארים ומתחמי בילוי נוספים בשוק.

מעיריית נתניה מסרו, כי מתחם זמני לדוכנים יוקם בחניות זנגביל.

ראש עיריית נתניה מרים פיירברג איכר התייחסה להקמת מתחם הבילוי. "הפרויקט להפיכתו של השוק העירוני למתחם בילוי ופנאי נעשה כחלק מתפישת האיכויות של השוק הססגוני של נתניה. במהלך היום ימשיך לשמש מרכז צרכני קולינארי ועם רדת החשיכה יהפוך למרכז בילוי, עתיר אנרגיות ואדרנלין. ניפגש בשמחות."

עלוית פרויינד, ראש מינהלת מרכז העיר: "המטרה היא לשמור על אופי השוק האותנטי. עם זאת לשלב בו תכנים המתאימים לשוק בתחומי התרבות והבילוי. השדרוג הצפוי יביא לתנועת קהל רבה יותר במהלך שעות היום והלילה. דבר שיהפוך את השוק לאיזור מסחרי שוקק ומבוקש."

עוד מסרו בעיריית נתניה, כי העבודות צפויות לארוך כשמונה חודשים. היקף הפרויקט כ – 6.6 מלש״ח ואדריכל הפרויקט הוא דרור גרשון.

ניהול הפרויקט והתקציב, לרבות מעטפת הקשר עם הסוחרים וגורמי העיריה, ייעשה באמצעות מינהלת מרכז העיר. בשיתוף פעולה עם מינהלי התפעול, האכיפה והגזברות.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן