בית"ר טוברוק: איתן רצון לויסבאדן

0
145

בית"ר טוברוק סיכמה על מעברו של איתן רצון בן ה-16 בלמה של קבוצות נערים א ו-ב של המועדון, למועדון הנוער של קבוצת ויסבאדן הגרמנית המשחק בליגת העל לנוער בגרמניה – את הפרטים אישר לנתניה און ליין-ksn בעלי הקבוצה מנתניה, אריק איזיקוביץ'.

זוהי עונתו השלישית של הבלם המוכשר בקבוצות טוברוק השונות. את העונה התחיל רצון בקבוצת נערים ב אותה מאמן שסה פלדמן, ובהמשך העונה עבר לקבוצת נערים א' תחת הדרכתו של המאמן אמנון זהר. למרות שהוא משחק בעמדת הבלם, כבש העונה רצון חמישה שערים. רצון משתייך גם לסגל נבחרת הנערים אותה מאמן אלון חזן.

רצון, יליד ירושלים, עבר עם משפחתו בגיל שבע לבנימינה והצטרך למועדון הכדורגל המקומי. בגיל 13, בהמלצתו של מנהל הקבוצה מיגל רובינשטיין, עבר רצון לממש את כישרונו במועדון בית"ר טוברוק. כבר מתחילת דרכו במועדון הרשים רצון את המאמנים. במשחקו הרשמי הראשון במדי טוברוק נכנס רצון במחצית השנייה ומאז הפך לשחקן הרכב קבוע ומוביל בכל קבוצות הגיל בהן שיחק.

זאביק זלצר המנהל המקצועי בטוברוק, המליץ למועדון הפאר הגרמני על איתן, אשר שלח סקאוט מטעמו לעקוב אחרי רצון. מכאן הדרך להשאלה לשנה הייתה מהירה. הסקאוט התרשם מביצועיו של רצון והעסקה בין שני המועדונים נסגרה במהרה.

לנתניה און ליין-ksn מסר רצון, כי "אני נרגש מההזדמנות שהעניקה לי בית"ר טוברוק להתפתח, לצמוח ולהגיע לליגה מובילה כמו הליגה הגרמנית. אני רוצה להודות לכל הצוות המקצועי, צוות המאמנים וההנהלה בטוברוק שעשו את טוברוק לבית שני עבורי ועזרו לי להתקדם בחלום להיות כדורגלן. אני מקווה שגם בגרמניה אוכל להמשיך ולהצליח ומקווה להתאקלם במהרה ולהיות נציג מכובד של טוברוק ושל מדינת ישראל. יש חששות קלים מההגעה למדינה אחרת, אבל אני מאמין בעצמי. המועדון בגרמניה מעניק את התנאים הטובים ביותר להשתלבות חלקה והצלחה ואני מתכוון לקחת את ההזדמנות בשתי ידיים".

מנהלה המקצועי של טוברוק, זאביק זלצר, הוסיף כי "מדובר בשחקן מוכשר מאוד, עם נתונים טבעיים טובים שהולך ומתפתח והולך אולי לבית הספר הטוב בגרמניה ונקווה שמשם דרכו להצלחה תיסלל. השתלבות בקבוצה בחו"ל דורשת אופי חזק ועבודה קשה. אני חושב שאיתן עונה בדיוק על הקריטריונים הללו"