אכזבה במכבי נתניה: יצאה בתיקו 1:1 מול פ"ת

במכבי נתניה דרשו פנדל ושער של יובל שדה בדקה 93' נפסל על נבדל. נתניה נראתה מצוין רק ברבע השעה האחרונה של המשחק. 

0
196
בית
צילום fotolia

במכבי נתניה דרשו פנדל ושער של יובל שדה בדקה 93' נפסל על נבדל. נתניה נראתה מצוין רק ברבע השעה האחרונה של המשחק. 

מכבי נתניה מאוד רצתה להוסיף שלוש נקודות למאזנה כדי לשפר את סיכוייה לשחק בפיינל – פור. אלא, שרצונות לחוד ומציאות לחוד. מכבי פתח תקווה אירחה ביום שבת את מכבי נתניה, למשחק אותו אפשר להגדיר במילה אחת: משעמם.

לצהובים – שחורים היה ברור, מלכתחילה, שהדרך היחידה לטפס בטבלה הוא לזכות בשלוש נקודות. הנתנייתים לא הצליחו להתעלות על עצמם במחצית הראשונה. גם לא במחצית השנייה. בדקה 84' פטריק טוומאסי כבש שער. אבואבקר דומביה איזן כעבור שלוש דקות. עמוק בתוך תוספת הזמן, דקה 93' ליתר דיוק, היה זה יובל שדה אשר הבקיע שער לטובת נתניה. אלא, שהשער נפסל על נבדל שבקושי נראה.

מעבר לפסילת השער של יובל שדה, במכבי נתניה טענו – זאת לאחר ששחקן פתח תקווה, מוחמד הינדי, נגע בידו בכדור. השופט פריד בחר להמשיך במשחק כרגיל לפי החוקה. החוקה, אגב, קובעת כי לא כל נגיעת יד מהווה עבירת יד.

מאמן מכבי נתניה, בני לם, סיכם את המשחק בשתי מילים: "פספסנו ניצחון". כשהתבקש להרחיב הוסיף, כי "זה הכדורגל. אנחנו מגיעים לכל מגרש כדי לנצח. גם היום ראו קבוצה אחת שרוצה לנצח. חבל שאחרי הגול, לא כבשנו עוד אחד. אני מאוכזב מהתוצאה… הפסדנו שתי נקודות למרות שהיינו עדיפים".

למכבי נתניה 33 נקודות בליגת העל, מה שמקנה לה באופן זמני את המקום החמישי. לעומת זאת, מכבי פתח תקווה סוגרת את הטבלה עם 15 נקודות בלבד.