אות יקיר העיר נתניה לשנת תשפ"ג הוענק ל-23 נשים וגברים

האות היוקרתי ביותר בנתניה הוענק בטקס רב רושם, שהתקיים בהיכל התרבות העירוני שהיה מלא מפה אל פה. אלה הם הזוכות והזוכים.

0
1109
23 זוכות וזוכי אות יקיר העיר נתניה לשנת תשפ
23 זוכות וזוכי אות יקיר העיר נתניה. צילום רן אליהו

בטקס חגיגי ומרגש העניקה מועצת העיר נתניה את אות יקיר העיר נתניה לשנת תשפ"ג ל-23 נשים וגברים, שבפעילותם המתמשכת למען העיר והקהילה תרמו להאדרת שמה ורווחת תושביה.

את היכל התרבות העירוני גדשו בערב חג השבועות מאות מתושבי העיר, בני משפחות, ראש עיריית נתניה וחברי מועצת העיר. הסיבה: טקס הענקת אות יקיר העיר נתניה לשנת תשפ"ג.  מבין 23 הזוכים, שני בני זוג התורמים יחד למען העיר.

במהלך הטקס הוצג מפעל חייהם של הזוכות והזוכים. כמו כן, צוינו אירועים, פרויקטים ומיזמים קהילתיים אותם הובילו למען הקהילה המקומית.

הזוכים באות: יהודה אחרק; מקסים אלגרבלי; נירה הרדוף; זליג וורונה; יוסף ורות ז'מבוקי. דר' צבי זקס; אליהו חדאד; בכור ימין; פרויז יעקבזאדה; שלמה כהן. תמר כשר; יפה לורנצי; נחמה מזור; אברהם משה נעים; יפה סגל; ציפורה סודק. שוש ערער; מרים וד"ר לאון קליין; מרים קריאף; לייב קרסניקר; דוד זאב שולמן.

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, בירכה בשם מועצת העיר. בדבריה אמרה, כי "אתם, מקבלי העיטור, קניתם לעצמכם את שמכם. פעולותיכם רבות השנים למען העיר והחברה. התנדבותכם למען מיעוטי היכולת, פועלכם למען רווחת הפרטים בחברה – קנו לכם את שמכם. על כך תבורכו. בעידן בו יש לגשר על פערים חברתיים וכן על שסעים שנתגלו בחברה, אתם הראשונים להתייצב. כל אחד מכם שלא פעם נדרש להתגבר בעצמו על קשיי הקליטה שלו בארץ, מיהר להפנות את המבט החוצה, אל האחר ובכך תרם לחוסנה של החברה בנתניה".