רק 2:2 למכבי נתניה מול אחי נצרת

0
125
דידיה קוגבניה - מכבי נתניה
דידיה קוגבניה. צילום ניר אנשר - נתניה און ליין

היום יצא לדרכו המחזור ה-13 בליגת העל שבמרכזו עמד המפגש בין הצפוניים של אחי נצרת למכבי נתניה. חניכיו של דרפאיץ' שבתום המשחק נותרו במקום הרביעי בטבלה עם 20 נקודות, רשמו תיקו שני ברציפות אחרי שהצליחו לחזור מפיגור כפול אליו נקלעו אחרי צמד של אבו רביע. החבורה של דראפיץ' ספגה את השער הראשון בדקה 34 ממהלך שהתחיל בהגבהה של מרטין לעבר אבו רביע שהצליח לפלס דרכו מאחורי שחקני ההגנה של נתניה וממרחק שבעה מטרים בעט ישירות לרשת הצהובה של היהלומים. בדקה 48 שלוש דקות מתחילת המחצית השניה, אחי נצרת שוב הפתיעה את הקבוצה המקומית ושוב היה זה אבו רביע, הפעם במתפרצת קטלנית בניגוד גמור להלך הרוח במשחק.
הצהובים של נתניה הצליחו לצמק בדקה 68 מכדור עומק גאוני ששלח עלי מוחמד לעברו של דייא סבע וזה צימק את התוצאה. נתניה לא הסתפקה בשער המצמק וחזרה בענק למשחק,4 דקות בלבד לפני תום ה90 היה זה דידייה קוגבנייה שפרץ מחצי המגרש תוך שהוא עוקף את שחקני ההגנה של נצרת וכבש עם בעיטה שטוחה ומדויקת לפינה השמאלית. נתניה ניצלת מהפסד וחותמת את תוצאת המשחק 2:2
על אף חסרונו המורגש של קפטן הצהובים, ערן לוי נראה שחניכיו של דראפיץ' לא מתכוונים לתת לאף קבוצה להוות מכשול עבורם בדרך חזרה לליגת העל.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן