מלגות כספיות הוענקו ל-58 ספורטאים מצטיינים

1
287
ספורטאי נתניה - מצטייני 2019 - הטקס
ספורטאי נתניה - מצטייני 2019. צילום דימה דורף

 

עיריית נתניה, העיר הראשונה בישראל שהעניקה מלגות כספיות לספורטאיות ולספורטאים מצטיינים, ממשיכה במסורת. בטקס רב רושם, בהשתתפות 58 ספורטאים וספורטאיות המתגוררים בעיר או מתאמנים בשטחה המוניציפלי, הוענק אות הוקרה וכן מלגה כספית.

האירוע המתקיים אחת לשנה, התקיים במעמד ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, ממלאי מקומה, אלי דלל ועו"ד שירי חגואל סיידון, הממונה על הספורט חבר המועצה ארז אבא וכן מנכ"ל העירייה החדש, יורם כהן.

המלגות עצמן מוענקות על-ידי העירייה באמצעות אגף הספורט.  "אות הספורטאי המצטיין" הוענק השנה ל- 58 ספורטאים, שהגיעו להישגים יוצאי דופן בענפי הספורט האישיים.

בין הספורטאים הבולטים: אלוף אירופה, הג'ודוקאי מוקי שגיא, וכן מאמן נבחרת ישראל בג'ודו, אורן סמדג'ה – להם הוענקו מגני הוקרה מיוחדים על פועלם.

בטקס הופיע ההרכב המוסיקלי "ים תיכון חדש" של מחלקת הנוער באגף הצעירים של עיריית נתניה.

ההחלטה להענקת מלגות לספורטאים ולספורטאיות מנתניה, שהצטיינו בתחום ענפי הספורט האישיים, התקבלה עוד בתקופתו של חבר המועצה לשעבר, יואל רזבוזוב. כספורטאי וכג'ודוקא בינלאומי, שעקב פציעה נבצרה ממנו האפשרות לייצג את ישראל באולימפיאדה, הסביר באותה עת רזבוזוב את ההשקעה האישית, הן מבחינת הזמן והן מבחינת המימון, של הספורטאים בענפים האישיים. יחד עם ראש עיריית נתניה,מרים פיירברג-איכר, ובגיבוי מועצת העיר, אושר המהלך שהפך למסורת בעיר.

לתקשורת מסרה פיירברג-איכר, כי  "אנו שמחים להעניק את אות ההוקרה והמלגות לספורטאים הנהדרים שלנו. אני גאה בעובדה שנתניה הינה מחלוצות הערים בארץ המעניקות מלגות לספורטאים מצטיינים וכן בכך שהעיר מובילה בהישגי הספורט שלה,  תודות להתמדה ולנחישות האישית של הספורטאים".

ואילו מחזיק תיק הספורט, חבר המועצה ארז אבא (בעברו כדורסלן ומאמן כדורסל) הוסיף, כי "מדובר במפעל מכובד ומכבד, אשר מוקיר את ספורטאי וספורטאיות העיר נתניה בענפי הספורט האישיים. אני גאה בעיר שלי".

כתבות נוספות העשויות לעניין:

קריית השרון: התושבים מתנגדים לתכנית להקמת מגדלי ענק

תלמיד תיכון מנתניה פיתח מערכת היברידית להארכת זמן פעולת סוללה בנייד

 

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן