קרן גרין תתמודד לקדנציה נוספת; איתה ברשימה יצחק גולברי

ראש מועצת קדימה - צורן קרן גרין הודיעה כי תתמודד לקדנציה נוספת לתפקיד ראש המועצה; הדהימה כשחשפה כי איחדה כוחות עם מי שמכהן כסגנה יצחק גולברי.

0
1598
איחדו כוחות. קרן גרין ויצחק גולברי. צילום פרספקטיב
איחדו כוחות. קרן גרין ויצחק גולברי. צילום פרספקטיב

ראש מועצת קדימה – צורן קרן גרין הודיעה כי תתמודד לקדנציה נוספת לתפקיד ראש המועצה; הדהימה כשחשפה כי איחדה כוחות עם מי שמכהן כסגנה יצחק גולברי.

עם תוצאות סקר המצביע, כי ניצחונה מובטח כבר בסיבוב ראשון, הכריזה ראש מועצת קדימה – צורן, קרן גרין, כי תתמודד לקדנציה נוספת לראשות המועצה. אלא, שהפעם יתמודד לצדה יצחק גולברי, ראש מועצת קדימה – צורן לשעבר.

ראש מועצת קדימה צורן, קרן גרין וסגנה יצחק גולברי, החליטו לשלב ידיים בבחירות המוניציפאליות הקרובות, שיתקיימו ב-31 באוקטובר. השניים חברו לעבודה משותפת לאחר מערכת הבחירות הקודמות, במהלכה התמודד גולברי מול גרין על ראשות המועצה.

גורם בכיר במועצה סיפר למערכת ksn, כי "השניים הצליחו להניח את האגו בצד ולעבוד יפה בשיתוף פעולה. יחד הם הצליחו לקדם הרבה נושאים שעומדים על הפרק".

"שנים ארוכות סבלה קדימה צורן ממאבקי כח וממלחמות על גב התושבים, שפגעו באיכות החיים של כולנו", אמרה גרין. "עם כניסתי לתפקיד קיבלתי החלטה שאעשה הכל כדי לאחד את הכוחות הנפלאים שיש בקדימה צורן ולעבוד ביחד. ואכן, ההחלטה הוכיחה את עצמה מעל ומעבר. בארבע השנים האחרונות יש שיתוף פעולה יוצא מהכלל".

גולברי שימש כראש המועצה של קדימה צורן במשך עשור, בין השנים 2003 ל-2013. "כמי שמשרת כאיש ציבור שנים רבות, טובת היישוב הנפלא שלנו והתושבים שלו – היתה תמיד לנגד עיני. אין ספק שהצלחה גדולה כמו שחווינו בקדנציה האחרונה, התאפשרה רק בזכות שילוב הידיים", אמר גולברי. "לכן החלטנו, קרן ואני, שהדבר הנכון ביותר עבור היישוב יהיה שנמשיך יחד. הפעם ברשימה אחת, גדולה ומאוחדת".

גם הסקרים, כך מתברר, מצביעים תמיכה חסרת תקדים בגרין. בסקר טלפוני שקיים מכון סמית בתחילת חודש מאי, עולה כי גרין זוכה ב-53% מסך קולות הבוחרים. יחד עם גולברי, נכון ליום ביצוע הסקר, זוכה גרין ללמעלה מ-70% תמיכה. הסקר הוזמן על-ידי מטה גרין וגולברי וטעות הדגימה הסטטיסטית עומדת על 4.9%.