מכבי נתניה נכנעה להפועל עכו 2:1

0
181
הכמיהה לעזרה. אוהדי מכבי נתניה. צילום ניר אנשר

אין ספק כי המשחק היום בין מכבי נתניה להפועל עכו היה אחד המשחקים המדוברים ביותר העונה אם לא המדובר ביותר ולאו דווקא מהסיבות הנכונות. אחרי השביתה שעשו בשבוע שעבר והאיומים לפיהם לא יעלו לכר הדשא לקראת המפגש מול עכו כל עוד לא יסודר תשלום המשכורות החסרות, מה שגרם לדחיית המשחק להיום (ב') במקום שבת, עלו השחקנים בצהוב לדשא ולו כדי לא לסכן את מעמדה של מכבי נתניה שהבטיחה את הישארותה בליגה ואי הופעתם למשחק הייתה גוררת עונש ירידה.על אף העובדה שהשחקנים לא התאמנו כראוי, נראה היה כי הם באו חדורי מוטיבציה לנצח את המשחק כדי לשמור את האופציה לסיים את העונה במקום השביעי בטבלה.

המשחק, שהתקיים באצטדיון היהלום בנתניה נפתח בהילוך גבוה דווקא מצד האורחים מעכו, שעלו ליתרון מוקדם כבר בדקה השישית אחרי התקפה מתפרצת שהחלה והסתיימה אצל ברניסלב יובאנוביץ'. עכו הרגישה שהיא יכולה להכות בברזל כשהוא חם אך שחקני נתניה שלא מיהרו להיבהל מהשער המוקדם שספגו הוכיחו פעם אחר פעם לשחקני הקבוצה האורחת כי הם באו לעבוד. בדקה ה- 33 היה זה קאיודה שפרץ לרחבה של עכו שם הוכשל על ידי משה מישאלוף והשופט שהיה קרוב שרק פנדל לטובת הצהובים. ערן לוי היה זה שלקח את הבעיטה ובכניע את דודו גורש שוערה של עכו שעד אותו רגע שמר על רשת נקייה במשך 448 דקות.

שתי דקות בלבד מפתיחת המחצית השנייה ועכו השיבה לעצמה את השוויון  אחרי התקפה מתפרצת יפיפייה בה יובל אבידור שלח רוחב ליאניס פפאדופולוס שהכניע את הרוש בתוך הרחבה, 2:1 לעכו. מרגע השער ועד שריקת הסיום לא נרשמו איומים על השער מצד שתי הקבוצות, אך אור ברוך שנכנס כמחליף בדקה 56 ספג צהוב שני עמוק בתוך תוספת הזמן והורחק שניות לפני השריקה.

אמנם נתניה הפסידה הערב אך להפועל עכו יש סיבה לחגוג, הניצחון הערב הבטיח את מקומם בליגת העל גם בעונה הבאה כנגד כל הסיכויים. קבוצת הפועל פתח תקווה שחלק קטן מאוהדיה קישט את היציעים בצהוב, יורדת לליגה הלאומית לאחר עונה אחת בלבד בליגת העל וזאת כתוצאה מההפסד של נתניה הערב, ופער שעומד על 4 נקודות בינה לבין הפועל חיפה, מחזור אחד לסיום.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן