נתניה: הסכנה ברחוב מאז"ה

2
91

נחשים-עקרבים ונדלים ארסיים הם חלק ממנת חלקם של תושבי רחוב מאז"ה בנתניה המתמודדים עם הרמשים המגיעים ממגרש נטוש ברחוב ; רק לאחר התערבות נתניה און ליין ניקתה עיריית נתניה את העשבייה הגבוהה והסבוכה וחרשה את השטח

מזה כעשר שנים, עם בוא הקיץ, מתחננים תושבי רחוב מאז"ה בנתניה לעיריית נתניה שתסייע להם לטפל באופן יסודי במגרש נטוש, בו צומחת עשביה סבוכה לגובה רב ואוצרת בתוכה זוחלים רבים, בהם נחשים, עקרבים ונדלים ארסיים.

תושבי הרחוב מצאו לא פעם בחצרות בתיהם ובתוך בתיהם עקרבים, נדלים ארסיים ונחשים, אולם לטענתם הם צריכים בכל פעם להתחנן לעיריית נתניה שתטפל במפגע המסוכן.

אחת הדיירות סיפרה לנתניה און ליין – ksn, כי העשבייה הזו צומחת מדי שנה על כל המגרש ואף על המדרכה, בלתי אפשרי ללכת שם ואפילו שלט שהציבה העירייה מוקף כולו בעשבים ופסולת. "אני לא מבינה מדוע אי אפשר לטפל בזה, אמרו לנו שלא מאתרים את בעל המגרש, האם אי אפשר לטפל בעשביה באזור המדרכה? אי אפשר ללכת שם והאירוניה היא שהעירייה הציבה על האזור, שאמור להיות מדרכה, שלט שאוסר להשליך לכלוך, אבל משליכים פה לכלוך כל הזמן".

דיירת הרחוב הוסיפה, כי "הגיע הזמן שעיריית נתניה תטפל באזור הזה באופן יסודי. בלתי אפשרי שכל מיני חיות יבקרו אותנו בכל שבוע. ממש מפחיד לגור פה, זה מסוכן מאד ואין לנו כוונה לוותר".

בעקבות פניית נתניה און ליין – ksn נשלח לשטח ביום שני השבוע טרקטור, אשר חרש וניקה את העשבייה במקום. כעת בודקים בעיריית נתניה כיצד ניתן לטפל בבעיה מבלי שהיא תחזור שוב בהמשך.

עקרב שחור שהגיע לאחד הבתים
עקרב שחור שהגיע לאחד הבתים

2 תגובות

  1. תודה רבה על הכתבה ששימשה קטליזטור לניקוי השטח.נחמד שיש מוקד לשטוח שם את הבעיות אבל חבל שלוקח זמן לנו כתושבים לקבל מענה.
    מסתבר שזוהי הדרך ,פרסום בעיתון.
    ועד הקיץ הבא דיירי רחוב מזאה מצפים לשינוי המרקם הקיים ושינוי השטח למדרכה/סלעייה או כל אפשרות אחרת שתביא לשיפור איכות החיים שלנו.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן