מונעים את התפרצות הסוכרת בלניאדו

0
143
בית חולים לניאדו - נתניה
בית חולים לניאדו - נתניה צילום באדיבות דוברות לניאדו

יום עיון לתושבי השרון התקיים השבוע בבית חולים לניאדו בנתניה. יום העיון עסק בדרכים למניעת התפרצות מחלת הסוכרת – מחלה שהעולם המערבי סובל ממנה בעקבות אורח חיים לא בריא.

מבית חולים לניאדו נמסר, כי יום העיון כלל הרצאות מקצועיות של ד"ר מרק ניבן, מנהל היחידה לאנדוקרינולוגיה וסוכרת ומרכז הסוכרת בלניאדו. ד"ר ניבן הסביר מהי מחלת הסוכרת, מהם הסימפטומים שלה ומהן ההשפעות של הסוכרת על כלל מערכות הגוף.

בנוסף הדיאטנית, מיכל גבעון – דיאטנית מומחית בתחום הסוכרת שמלווה את המטופלים בלניאדו הדריכה את באי יום העיון לתזונה מותאמת לטיפול בסוכרת, תזונה שמשפיעה משמעותית על סיכויי מניעת התפרצות המחלה וכן בשמירה על רמות סוכר מאוזנות במידה והסוכרת כבר התפרצה.

בנוסף אסתר כפרי, אחות מתאמת סוכרת בלניאדו, הרצתה על אפשרויות הטיפול העצמי בסוכרת. מבית החולים נמסר, כי ההרצאה העניקה כלים מעשיים לטיפול בבית המטופלים, והילה בועז, מנהלת שירותי התזונה בלנאידו הרצתה על שינוי הרגלים בתחום העישון.

ד"ר מרק ניבן, מנהל מרכז הסוכרת מסר, כי "מחלת הסוכרת נחשבת כמגפה השקטה של העולם המערבי. אנשים רבים נמצאים בסיכון לחלות בה או שהם כבר חולים אך לא מודעים לכך. במרכז הסוכרת בלניאדו אנחנו עוסקים מדי יום בהעלאת המודעות לסכנות הסוכרת ועל חשיבות שמירה על אורח חיים בריא ככלי מניעתי ממדרגה ראשונה. יום העיון הינו חלק ממאמצי העלאת המודעות הזו, אין לי ספק שתושבי השרון שהגיעו למדו והעשירו את הידע שלהם בתחום, ידע שיעזור להם לטפל בעצמם או בבני משפחתם בצורה טובה ויעילה ובעיקר בריאה הרבה יותר".

ד"ר מרק ניבן, מנהל היחידת לסוכרת בבית חולים לניאדו. צילום דוברות בית חולים לניאדו
ד"ר מרק ניבן, מנהל היחידת לסוכרת בבית חולים לניאדו. צילום דוברות בית חולים לניאדו

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן