נתניה: חולות מהמזבלה מועברים למילוי המחצבה בנת/542

2
850

בעקבות החשש מטיב החולות פנה עו"ד אדיר בנימיני למנכל העירייה  שאישר כי החולות עומדים בתקן ; עוד נמסר כי העברת החולות נעשית בפיקוח המשרד להגנת הסביבה

מנכ"ל עיריית נתניה, אבי בן-חמו, אישר בתשובה לפנייתו של חבר מועצת העיר, עו"ד אדיר בנימיני, הממונה על הגנת הסביבה בעיריית נתניה, כי אכן החולות מועברים מהמזבלה הישנה למילוי המחצבה בנת/542.  הפרויקט מבוצע על ידי החברת לפיתוח ותיירות העירונית (חל"ת).

כזכור, הבניה במתחם נת/542 תקועה כבר כמה עשורים, ו"המחצבה" שנוצרה עקב גניבה שיטתית של חול בהיקפים עצומים לפני למעלה משני עשורים, היקשו עוד יותר על תחילת הבניה במקום, שהייתה גם כך תקועה בשל מחסור במשאבים להקמת התשתיות הציבוריות.

פנייתו של עו"ד בנימיני למנכ"ל העירייה, באה בעקבות חשש מטיב ואיכות החול שאמור לשמש למילוי המחצבה המלאכותית. עו"ד בנימיני ציין בכתבו כי ברצונו לוודא ש"החול המדובר עומד בתקני ה- THP הדורשים לצורך העברתו למקום המיועד למגורים".

מנכ"ל העירייה השיב לעו"ד בנימיני כי אכן מבוצעת העברת חול בתקן המותר, והנושא מפוקח על ידי היועץ להנדסה סביבתית של הפרויקט.

השבוע נפגש עו"ד אדיר בנימיני, לפגישת עבודה ראשונה עם מנהלת האגף החדשה של איכות הסביבה בעיריית נתניה, עירית אנגלקו-גולן, שנכנסה לתפקיד כמחליפתו של מיכה בראל שפרש לגמלאות לפני כמה חודשים. במהלך השיחה עלה נושא העברת החול. עוד עלה בפגישה, כי פרויקט העברת החול נמצא בפיקוח הדוק של הגורמים הרלוונטיים במחוז המרכז של המשרד להגנת הסביבה, המוודאים כי החול שמועבר למתחם, אכן עומד בתקן הדרוש.

2 תגובות

  1. אל מרים פיירברג איכר – ראש עיריית נתניה (ישראל)

    מאת מריומה גבל נאאר פלאח – ראש עריית גיבאללה (פה ממול בראי)

    קולגה יקרה

    קראתי בעתונים על המאמץ ההירואי שעושה עירייתך בלמלא את חור המחצבה בחולות מהמזבלה.

    אני אני רק עצה קטנה….

    את זוכרת שחיפשתם את הבונקר של ראש המודיעין המסקל?

    אתם חשבתם שהוא מתחת לככר איסטיקלל (העצמאות) ושלחתם לשם טיל אחר טיל שחפרו עמוק באדמה.

    את הבונקר לא מצאתם, אבל השארתם לנו אחלה בור באמצע העיר.

    אז היה לי רעיון

    במקום להעביר חול מכאן לשם ולעשות בלגן , מילאתי את הבור הענק במי ים ועשיתי מכונת גלים, עכשיו הילדים של גיבאללה יכולים לתפוס גלים ולנו יש את הבריכה הכי גדולה במזרח התיכון.

    אז איסמי מני יא קולגה

    "מעז תוציאי מתוק"

    את החור בנת 542 תהפכי לבריכה השנייה הכי גדולה במזרח התיכון

    שלך ברגשי קוליגיאליות

    מריומה גבאל נאאר פלאח – ראש עיריית גיבאללה (פה ממול בראי)

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן