מכבי נתניה: ויקי כחלון עם חיוך בריבוע

0
369
ויקי כחלון מכבי נתניה
ויקי כחלון. צילום ניר אנשר

 

אחד השחקנים המצטיינים העונה הוא מגנה הימני של מכבי נתניה, ויקי כחלון, שחזר לקבוצה אחרי עונת גלות בהפועל פתח תקווה – שם עשה עונה מצוינת. היעדרותו של כחלון במשך כחודש מהמגרשים הורגשה היטב במערך ההגנה, וכעת, עם ההבנות שהושגו באשר להמשך דרכו, נדמה שכל הצדדים יכולים לשוב ולחייך. ויקי כחלון בריאיון הכי אופטימי שיש.

מזל טוב על ההבנות וההסכמות לקראת חידוש החוזה במכבי נתניה
"תודה רבה. סיכמנו את רוב הפרטים. אומנם לא הייתה עדיין חתימה סופית, אבל הכול סגור ומסוכם ואין מאושר ממני להמשיך לשחק בקבוצה בה גדלתי. כשאני עולה למגרש במדי מכבי נתניה, אני מרגיש שאני עולה למגרש יחד עם אוהדי הקבוצה. כיף לי לשחק בקבוצה אותה אני אוהד. זו תחושה אחרת".

חזרת להרכב אחרי חודש פציעה ובמקביל חזרתם לנצח. מה השתנה במערך ההגנתי?
"ראשית, ואת זה יאמר כל כדורגלן פצוע שחוזר לשחק, זו הרגשה כיפית לחזור למגרש ובוודאי לחזור וגם לנצח. נכון שהייתה לקבוצה תקופה פחות טובה. זה משהו שקורה בכדורגל שלא הולך, אבל צריך להסתכל קדימה. ידענו כולנו, שאם נתמיד באותה דרך ובאותה שיטה, גם נעבור את המשבר הקטן שהיה לנו. המשחק של מכבי נתניה הוא משחק קבוצתי. אין שחקן אחד שמוביל, אלא כולם ביחד. מכאן התשובה שלי, שבפועל לא השתנה כלום מבחינת שיטה המוכיחה עצמה לאורך זמן".

אתה, באופן אישי, עושה השנה עונה מדהימה. האם אתה מרגיש שזו עונת הפריצה שלך?
"אין ספק שאני מתקדם בכל עונה. גם בעונה שעברה הייתה לי עונה טובה בפתח תקווה. העונה, יחד עם הקהל והצוות המקצועי, אני מרגיש שאני כל הזמן בגרף של עלייה – עם רצון אמיתי להמשיך להשתפר, ללמוד ולשפר כל הזמן ובעזרת השם"

הפועל רמת גן צמצמה את הפער העומד כעת על ארבע נקודות. האם הלחץ מורגש בקבוצה?
"לא, ממש לא. אנחנו לא מסתכלים למטה, אלא רק למעלה. אנחנו תלויים בעצמנו ובטוחים שהכול ברגליים שלנו. בגדול, אנחנו בשאיפה לשוב למקום הראשון ולבסס עצמנו שם"

מבחינה אחוזית איך אתה מעריך את סיכויי מכבי נתניה להעפיל לליגת העל?
"כאדם מאמין רק ההוא שם למעלה יודע מה יהיה, אבל לעניינו, ובעזרת השם, זה תלוי גם בנו: עבודה קשה מצדנו וגישה צנועה, אמונה ותקווה, ונשיג את המטרה שהצבנו לעצמנו כבר העונה".

אחרי שנתיים מצוינות בליגה הלאומית, האם אתה מרגיש בשל לליגת העל?
"כן, בהחלט היו לי שתי עונות טובות ואני בהחלט בונה את עצמי לרמות הכי גבוהות ואני בהחלט עובד קשה מאוד בכל אימון. אני מרגיש בשל לעונה הבאה, אבל אני גם יודע, שחובת ההוכחה בכל רגע ולקראת כל משחק וכמובן במשחק עצמו היא עליי ורק עליי. גם ברור לי, שבסופו של דבר מי שיקבע הוא הצוות המקצועי. תפקידי להוכיח לצוות המקצועי שאני ראוי בכל שבוע מחדש".

האם אתה חושב שהרכב הקבוצה הקיימת כעת מהווה בסיס טוב לליגת העל – במידה ונתניה תעלה?
"אין לי שום ספק, במיוחד שאני רואה את הקבוצות בליגת העל. אני ממש לא מפחית מערך הקבוצה שלנו בכלל. יש לנו את הצוות המקצועי שהוא ברמה הגבוהה ביותר בכדורגל הישראלי. הצוות המקצועי הוא זה שיעשה את החישובים ואת התיאומים ואת ההתאמות – כך שקבוצת מכבי נתניה תהפוך לגורם מאוד משמעותי בעונה הבאה בליגת העל".

כתבות נוספות העשויות לעניין את אוהדי מכבי נתניה: 

פרסום ראשון: איתמר צ'יזיק יסייע למכבי נתניה

בר סבג נושמת וחיה מכבי נתניה – ריאיון

אהבתם את הראיון עם ויקי כחלון? פרגנו בשיתוף בפיס…

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן