במכבי נתניה מגיבים על האירועים בשבת

0
77

יומיים עברו מאז אותה תקרית אלימה של אוהדי מכבי נתניה, בתום המשחק נגד מכבי פתח תקווה בו הפסידה הקבוצה המקומית 1-0. כזכור האוהדים השתוללו, זרקו מוטות וחפצים לעבר המגרש ושניים מהם אף ניסו לפרוץ למגרש עצמו ונעצרו על ידי כוחות האבטחה במקום.

הנהלת מכבי נתניה, שחררה הערב (יום ב'), תגובה ראשונה על האירועים בשבת, בה כאמור הם מגנים את הנעשה ומבטיחים לטפל באותו קומץ אוהדים בעייתי. "מכבי נתניה מתנגדת באופן נחרץ לכל גילוי של גזענות ואלימות פיזית או מילולית נגד שופטים, שחקנים, ואוהדי הקבוצות היריבות. לשמחתנו הקהל של מכבי נתניה נחשב לאחד הקהלים ההוגנים בליגת העל ולראיה זכה המועדון במקום השלישי במגן הנשיא.

מכבי נתניה לא תאפשר לקומץ פורעי חוק לקלקל את התדמית הנקייה של המועדון ואוהדיו. לפיכך נפעל ביד איתנה כנגד הקומץ שהתפרע על מנת למגר את תופעות אלו ולהבטיח כי הן לא ישנו. המועדון זיהה את פורע החוק אשר ניסה לפרוץ למגרש והחליט לבטל את המנוי שלו לקבוצה עד סוף העונה. בנוסף, ביקש המועדון לקבל את הקלטות מהאירוע וזאת בכדי לטפל בפורעי חוק נוספים אשר פעלו באופן שאינו הולם את ערכי מכבי נתניה כמועדון שדוגל בהגינות בספורט".

עוד מבהירים בנתניה כי "..יגלו אפס סובלנות כלפי כל פורע חוק שינסה לפגוע בקבוצה באמצעות התנהגות לא ראויה. המועדון יפנה לכל גורמי החוק הרלוונטיים על מנת להגיע לאותם פורעים ולטפל בהם. לא ניתן לקומץ סורר לפגוע בקבוצה ולנסות להכתים את התדמית הנקייה של מכבי נתניה?

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן